روان شناسی چاقی

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
43

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب روان شناسی چاقی

انتشارات ارجمند منتشر کرد:
در سال‌های اخیر موضوع چاقی توجه روان‌شناسان، متخصصان حوزه پزشکی و رسانه‌های عمومی را به خود جلب کرده است. چاقی و اضافه‌وزنِ اطفال طی 40 سال اخیر به بیش از چهار برابر رسیده و منجر به بحران سلامت در میان کودکان و نوجوانان شده است. انجمن پزشکی آمریکا چاقی را بزرگ‌ترین تهدید برای سلامت عموم می‌داند. این عارضه پیامدهای پزشکی، اجتماعی و روان‌شناختی متعددی در پی دارد. با توجه به رابطه نزدیک میان چاقی در اطفال و بزرگسالان، پیش‌گیری از چاقی در کودکی ضروری به نظر می‌رسد.
متخصصان برجسته حوزه چاقی فصل‌های این کتاب را نگاشته‌اند. ارتباط فصل‌ها در این است که همگی بر رابطه میان عوامل روان‌شناختی، رفتاری و اجتماعی در سبب‌شناسی، پیش‌گیری، و درمان چاقی تمرکز کرده‌اند. عوامل روان‌شناختی و تأثیرات روانی- اجتماعی چاقی باید دغدغه تمام کسانی باشد که در زمینه چاقی فعالیت می‌کنند؛ افراد چاق و خانواده‌های آنها، متخصصان حوزه چاقی، روان‌شناسان، علاقه‌مندان به حوزه سلامت و تمامی کسانی که به دنبال درمان چاقی هستند مخاطب این کتاب به حساب می‌آیند.
امیدواریم این کتاب نه‌تنها تحقیقات جدید را در این حوزه به محققان و درمانگران معرفی کند، بلکه زمینه‌ساز فعالیت‌های پژوهشی برای کسانی باشد که با هدف جلوگیری از چاقی با کودکان، خانواده‌ها و محیط آنان سر و کار دارند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی