30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
فکر و خیال زیادی ممنوع

فکر و خیال زیادی ممنوع

(1)
نویسنده:

1,580,000ریال

1,422,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
864

علاقه مندان به این کتاب
20

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فکر و خیال زیادی ممنوع

انتشارات مون منتشر کرد:
آن بوگل سازنده وبلاگ خانم دارسی مدرن و نویسنده و مجری پادکست دیگر چه باید بخوانم؟ او در پادکست و وبلاگش به معرفی کتاب پرداخته و آثار متعددی را به مخاطب های خود معرفی کرده است.
برای همه ما پیش آمده که گرفتار بلاتکلیفی شده باشیم، در چرخه معیوب «اگر»ها گیر کرده باشیم و ترس از اشتباه کردن فلجمان کند. هیچ کس دوست ندارد که در تمام تصمیم گیری های زندگی اش با فکروخیال بیش از حد درجا بزند. ممکن است احساس کنیم که در این موضوع، هیچ گونه حق انتخابی نداریم و نمی توانیم از آن فرار کنیم. اما آیا واقعا این چنین است؟ آن بوگل در این کتاب به ما نشان می دهد که می توان با راهکارهایی عملی و ساده این معضل را حل وفصل کرد.
یکی از مخاطب های کتاب معتقد است که این اثر نه فقط برای کسانی که بیش از حد فکروخیال می کنند بلکه برای همه می تواند مفید واقع شود و شادی را به زندگی آن ها برگرداند. این مخاطب همچنین اشاره می کند که با خواندن این کتاب متوجه شده که بدون آگاهی از این موضوع، بیش از حد فکروخیال می کند و این کتاب به او کمک کرده تا آن را کنترل کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • فاطمه آصفی
    • پاسخ به نظر

    این کتاب خیلی کاربردی و مفیده... از مضرات بیش‌اندیشی برامون میگه، و راه حل هایی رو بهمون نشون میده تا بتونیم جلوی فکرای مزاحم و منفی رو بگیریم. خوندنش به شدت پیشنهاد میشه👌

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • فاطمه آصفی
    • 0

    افکار نامعتبر و مضر اینگونه هستند « افکار ناخوانده‌ای که ناگهان به ذهن خطور میکنند و ظاهرا بخشی از جریان مداوم اندیشهٔ آگاهانه نیستند » . ... حقیقت آشکار این است که اگر در برابر چیزهایی که دوستشان ندارید از خود مقاومت نشان دهید، درواقع به دوام آنها کمک کرده‌اید، زیرا فکر خود را روی آنها متمرکز میکنید.

عیدی