30بوک
کتاب عمومی
سبک زندگی
آشپزی، غذا و نوشیدنی
سالم ترین و بهترین غذاهای دوران بارداری

سالم ترین و بهترین غذاهای دوران بارداری ( یاس بهشت)

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
90

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سالم ترین و بهترین غذاهای دوران بارداری

انتشارات یاس بهشت منتشر کرد:
برای رشد، نمو و سلامتی کودک خود بهترین غذاها را بخورید
تغذیه در هیچ زمانی مهم تر از دوران بارداری نیست. آنچه در بشقاب غذای شما قرار می گیرد در سلامتی آینده خود و کودکتان تأثیر مهمی دارد.
این کتاب بر پایه آخرین تحقیقات غذایی تهیه شده و بهترین غذاها را برای مادران آینده معرفی می کند.
متخصصان تغذیه با نوشتن این کتاب بهترین راه «تغذیه دوران بارداری» را روشن ساخته اند. مادران آینده باید با «غذاهای سالم» از رشد کودکان خود اطمینان حاصل کنند و بدن خود را برای زایمان آسان و شیردهی مناسب آماده نمایند و شکایت های دوران بارداری از جمله تهوع صبحگاهی و علائم کشیدگی پوست را برطرف کنند.
* تره فرنگی معادل گیاهی یک قرص مولتی ویتامین مینرال بوده و دارای مقادیر زیادی ویتامین A ویتامین C، آهن، فیبر، ویتامین های B و دیگر مواد معدنی است. اگر از تهوع صبحگاهی رنج می برید، طعم ملایم و شیرین آن دلپذیر است.
* آلبالو دارای هورمون آنتی اکسیدان ملاتونین است و خواب راحت را برای شما به ارمغان می آورد و رشد سلولی کودک شما را تقویت می کند.
*کرفس غذایی سالم و دارای سیلیس زیاد و یک ماده معدنی مقوی برای پوست و پشتیبان کامل غذایی برای پوست سینه و شکم در حال انبساط است.
* ماهی کولی غذایی حاوی پروتئین و نمک طبیعی است و برای جلوگیری از تهوع صبحگاهی استفاده می شود. با مطالعه این کتاب یاد می گیرید چگونه از مقادیر زیاد اسیدهای چرب امگا 3 موجود در ماهی که به رشد مغز کودک کمک می کند بهره مند شوید و در عین حال از مصرف جیوه موجود در آن خودداری نمایید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی