30بوک
کتاب کمک درسی
کمک درسی
آمار و احتمال
آمار و احتمال یازدهم ریاضی آبی
آمار و احتمال یازدهم ریاضی آبی
تخفیف

%30

آمار و احتمال یازدهم ریاضی آبی (5344)

(0)

2,300,000ریال

1,610,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
91

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آمار و احتمال یازدهم ریاضی آبی

انتشارات قلم چی منتشر کرد:
- فهرستی با کاربرد مشاور محور: طراحی فهرست کتاب به گونه‌ای است که علاوه بر این‌که امکان دسترسی سریع به عناوین کتاب را برای شما فراهم می‌سازد، تعداد زیرموضوعات و تعداد تست‌ها با دقت نظر مشخص شده است. ضمن این‌که در کنار هر زیرموضوع، یک آیکون ارزیابی در سه رنگ (آبی، سبز و زرد) مشاهده می‌نمایید و پیشنهاد اکید داریم پس از پاسخ به تست‌ها در هر زیرموضوع، سطح خود را با رنگ کردن یکی از این کادرها مشخص نمایید تا به صورت مقایسه‌ای از میزان تسلط خود بین چهار فصل کتاب آگاه شوید و به هنگام مرور و جمع بندی براساس این کادرها، اولویت‌بندی صحیح‌تری داشته باشید.
2- درخت دانش: درخت دانش هر فصل براساس کتاب درسی نوشته شده است. شاخۀ اول هر درخت، عنوان‌های درس‌ها و شاخۀ دوم زیر موضوع‌های کتاب درسی را مشخص می‌کند.
3- درس‌نامه: درس‌نامه دقیقاً با توجه به تعاریف و ادبیات کتاب درسی نوشته است و تمامی زیرموضوع‌ها را پوشش می‌دهد. برای فهم بیش‌تر دانش‌آموز، از هر مبحثی که گفته ‌شده، مثالی ذکر شده است و از رنگ دوم برای بیش‌تر مطالب استفاده شده است.
4- چینش سؤال‌ها: سؤال‌ها ترجیحاً به‌ترتیب ساده به دشوار چیده شده و در هر زیرموضوع تمامی سؤال‌های کنکور آزاد و سراسری سال‌های گذشته آورده شده است و برای تکمیل هر مبحث، سؤال‌هایی از آزمون‌های کانون و مشابه تمرین‌های کتاب درسی نیز آورده شده است.
5- سؤال‌های شناسنامه‌دار: برای درک ارتباط بیش‌تر و بهتر از ارتباط بین مفاهیم کتاب درسی و تست‌های کتاب، تمامی تست‌ها با آدرس دقیق، به کتاب درسی ارجاع داده شده است.
6- پاسخ‌های تشریحی: پاسخ تشریحی، به‌طور کامل بر مبنای کتاب درسی نوشته شده است. هر سؤال با مناسب‌ترین‌ و قابل فهم‌ترین روش برای دانش‌آموز حل شده است. با توضیح فارسی و حل مرحله به مرحله سعی شده است که روش حل به دانش‌آموز تفهیم شود
7- DVD همراه کتاب: در DVD همراه کتاب، خلاصه درس‌ها، 40 فیلم‌ آموزشی 3 دقیقه‌ای،194 مقاله مشاوره‌ای، 41 عنوان آزمایش مجازی و حل 89 سؤال برگزیدۀ کتاب قرار داده شده است. سؤال‌هایی که در DVD همراه کتاب توسط دبیران حل شده، با نماد مشخص شده‌اند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی