اعتماد به نفس

(0)
نشر:

650,000ریال

585,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
59

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اعتماد به نفس

انتشارات پر منتشر کرد:
در کتاب اعتماد به نفس: با حداقل تلاش، درآمدتان را به حداکثر برسانید، نقطه‌ کانونی خود را بیابید، درآمدتان را به حداکثر و تلاش‌تان را به حداقل برسانید. برایان تریسی به ما کمک می‌کند تا تمام استعدادهای خود را شکوفا سازیم.
برنامه توسعه‌ فردی «اعتماد به نفس» که برای پیشبرد اهداف‌ توسط برایان تریسی تنظیم شده، در کتاب اعتماد‌ به‌ نفس برای شما آورده شده است.
کتاب اعتماد‌ به‌ نفس به منظور کمک به شما فراهم شده تا تصویر شفاف‌تری از موفقیت خود و چگونگی ساختن زندگی دلخواهتان به دست آورید. برایان در این مجموعه جدید و قدرتمند راهکارهای بیشماری به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن به منظور ارزیابی، استفاده بهتر و اجرای راهبردهای جدید برای برخورداری از یک زندگی آسان‌تر، بهتر و پربارتر استفاده نمایید.
به منظور دستیابی به حداکثر مزایای کتاب اعتماد‌ به‌ نفس (The Power of Clarity: Find Your Focal Point, Maximize Your Income and Minimize Your Effort)، هر یک از فصول آن را حداقل دو یا سه بار مطالعه کنید، سپس به تمرین فصل مربوطه بپردازید. مطالعه مکرر فصول کتاب به شما امکان می‌دهد هر مرتبه که آن را مطالعه می‌کنید، بیشتر در اعماق ذهن ناخودآگاهتان فرو رفته و به مطالب جدیدتری پی ببرید. هنگام مطالعه‌ حتماً کاغذ و خودکار کنار دستتان داشته باشید و آماده باشید هرگاه به نظریه یا تکنیک جالبی برخوردید، آن را یادداشت کنید.
به نظراتی که به وضعیت، شغل و سبک زندگی‌تان مربوط می‌شود بیندیشید؛ سپس برنامه‌ریزی کنید تا در روزهای آینده به آن بپردازید. در صورت امکان، زمان مشخصی برای خود تعیین نمایید و متعهد شوید که بر اساس زمان‌بندی انجام شده، آن را دنبال کنید. در صورت عدم اجرای هر یک از مراحل عملی که برای خود طراحی کرده‌اید، این برنامه تنها تبدیل به نوعی روزنامه‌خوانی می‌شود. به منظور بهره‌برداری کامل از مزایای این برنامه ارزشمند، هم اکنون تصمیم بگیرید طبق این برنامه عمل کرده و نگرش‌ها و راهبردهای خود را اعمال نمایید. در آن صورت به موفقیت‌هایی در زندگی خود -‌ که هرگز تصور نمی‌کردید دست خواهید یافت!
شما می‌توانید کیفیت کلی زندگی خود را به طور چشمگیری بسیار سریع‌تر از آنچه تصور می‌کنید، بهبود بخشید. در حقیقت تمام آنچه به آن نیازمندید، عبارتند از: میل به تغییر، تصمیم به عمل، انظباط در اِعمال رفتارهای جدیدی که تصمیم به انجام آن گرفته‌اید، و عزم راسخ و مقاومت تا زمانی که به نتایجی که قصد دارید، دست یابید.
در کتاب اعتماد‌ به‌ نفس، با به کارگیری اصل «تفکر بر مبنای صفر» در هر فعالیت خاص، می‌توانید از خود بپرسید: «با توجه به دانسته‌های فعلی، اگر در حال حاضر به این کار مشغول نبودم، آیا هرگز اقدام به آن می‌نمودم؟» با بکار بردن این سؤال در تمام جنبه‌های زندگی خود، می‌توانید تصمیم بگیرید برخی کارها را بیشتر انجام داده، و برخی کارها را کمتر انجام دهید، و یا اقدام به انجام برخی کارها نموده و یا به طور کلی دست از انجام برخی کارها بردارید. برای دستیابی به موفقیت در استفاده از این راهبرد، باید بتوانید عقب بأیستید، زندگی خود را تجزیه و تحلیل نموده، و تصمیمات خاصی بگیرید؛ سپس آن تصمیمات را دنبال کنید. با یافتن راهی برای انجام تعداد اندکی از کارهای با ارزش و متوقف ساختن فعالیت‌های کم‌ارزش، می‌توانید به طور گسترده و در کوتاه مدت کیفیت زندگی خود را در هر زمینه‌ای بهبود بخشید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی