امه دوبوک

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
330

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب امه دوبوک

انتشارات آهور منتشر کرد:
میشل دوگرس شاهزاده یونانی، پسرعموی شاهزاده فقید، فیلیپ "دوک ادینبورگ" همسر ملکه الیزابت دوم است. او خود را یونانی می داند و در ارتش یونان خدمت کرده است. وی به فرهنگ و ادبیات یونان عشق می ورزید، اما اکثر آثارش به زبان فرانسه منتشر شده است. دوگرس در رشته تاریخ تحصیل کرده و نویسندگی را از سن بیست و پنج سالگی شروع کرد. در سن بیست و هفت سالگی اولین کتابش منتشر شد. میشل دوگرس نویسنده این اثر، تصورحقیقی و زنده از امپراطوری عثمانی را بیان می کند و خواننده را به دنیای مبهم تاریخ عثمانی دعوت می کند.
امه دوبوک شخصیت اصلی این داستان، دخترخاله ژوزفین همسر ناپلئون امپراطور فرانسه است که در سال 1773 میلادی در جزیره مارتینیک ، واقع در دریای کارائیب بدنیا آمد و در دوازده سالگی برای ادامه تحصیل به فرانسه فرستاده شد. سه سال بعد در سن پانزده سالگی ، وقتی در مسیر بازگشت نزد خانواده اش بود، گرفتار دزدان دریایی بربر شد که او را به الجزیره بردند. او که دختری فوق العاده زیبا بود توسط بیگ الجزیره به سلطان عثمانی پیشکش شد و ..........
این اثر خواننده را به درون دریای خیره کننده امپراطوری عثمانی برده و او را با حوادث و اتفاقات زندگی افسانه مانند سلاطین آن دیار آشنا می سازد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی