سئو 2022

(0)
نویسنده:

1,090,000ریال

981,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
565

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سئو 2022

انتشارات برآیند منتشر کرد:
سئو می‏تواند ساده باشد و هرکسی می‏تواند از آن برای رسیدن به رتبۀ برتر گوگل، رشد کسب‏‌وکار و کسب درآمد آنلاین استفاده کند. البته این امر با داشتن اطلاعات به‌روز دربارۀ نحوۀ کارکرد گوگل، استفاده از تکنیک‌های مؤثر و اقدام در این زمینه، عملی می‌شود.
کتاب سئو 2022 نحوۀ عملکرد سئو و به‌روزرسانی‌های احتمالی آن در آینده‌ای نزدیک را پوشش دهد. همۀ اطلاعات مربوط به منابع و ابزارهای سال 2022 که در کتاب آمده‌اند، به‌روزرسانی شده‌اند. این اطلاعات شامل پوشش گسترده‌تری از اصول اولیه و تکنیک‌های بیشتر برای کاربران حرفه‌ای است.
به‌دلیل درخواست خوانندگان، این کتابْ ابزارها و منابع بیشتری را معرفی می‌کند تا در وقت صرفه‌جویی کنید و نتایج بیشتر و بهتری به دست آورید. اگر اول راه هستید و می‌خواهید بهینه‌سازی موتور جست‌وجو را بیاموزید، باید بدانید که اطلاعات فنیِ اندکی در این کتاب وجود دارد؛ ولی مسیر درستی را برگزیده‌اید. ما با ارائۀ منابع اضافی از جمله چک‌لیست سئو کوشیده‌ایم مطالب را ساده‌سازی کنیم تا سرعت شما در یادگیری و تسلط بر سئو را افزایش دهیم.
اگر متخصص پیشرفتۀ بهینه‌سازی سئو هستید، این کتاب آخرین به‌روزرسانی‌های گوگل، بهترین روش‌های جدید بازاریابی سئو برای نیروی دادن نیروی تازه به حافظه، راه‌حل‌هایی برای مشکلات فنی متداول، ابزارها و منابع جدید برای بهتر‌کردن مهارت‌های شما را شامل می‌شود؛ بنابراین به این کتاب اعتماد کنید.
فرقی نمی‌کند فردی مبتدی هستید یا متخصص سئو، کتاب سئو 2022 همۀ اطلاعات موردنیازتان را به شما ارائه می‌دهد و دستیابی به رتبه‌بندی، بازدید و فروش را تا حد ممکن برایتان ساده می‌سازد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی