30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
آموزش، نقد و نظریه
نقدی تاریخی اجتماعی در شناخت میخائیل شولوخف

نقدی تاریخی اجتماعی در شناخت میخائیل شولوخف

(0)
نویسنده:

3,200,000ریال

2,880,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
290

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نقدی تاریخی اجتماعی در شناخت میخائیل شولوخف

انتشارات ژرف منتشر کرد:
میخائیل شولوخف، فرزند راستین ادبیات روسیه و جهان است. کسی که هرگز مردم و هنر مردمی را با ابتذال قشری گرایی و افسانه سرایی نیالوده است. حقانیت او در ادبیات خدشه ناپذیر است. سخنان او که برخاسته از کار و اندیشه است، می تواند معیار درست و قابل اعتمادی از ادبیات و هنر متعهد و مردمی ، فراروی جامعه ی ما قرار دهد.
نقد آثار شولوخف نیز، که این اثر، تمام و کمال، بدان اختصاص یافته است، می تواند سندی برخوردار از ارزش و اعتبار نقد ادبیات راستین برای ما، به ویژه برای اهل هنر و اندیشه باشد.
لو یاکیمنکو، که از منتقدان پر آوازه ی ادبیات روسیه است در این کتاب ، تجزیه و تحلیلی بسیار ژرف و گسترده از تمامی آثار شولوخف به دست داده است؛ اما بیش از همه، به دو اثر بزرگ و سترگ شولوخف، یعنی دن آرام و زمین نوآباد پرداخته است که در ادبیات روسیه و جهان از آوازه و اعتباری به سزا برخوردارند .
مسائل و اصول بنیادی زیبایی شناسی در واقعیت گرایی اجتماعی، روش خلاق، سنت و نوآوری، انواع ادبی، و مفهوم آرمان اجتماعی و زیبایی شناسی شولوخف و کمال مطلوب او ، از جمله مسائلی است که با ترجمه «متن کامل» کنونی، با دقت مورد بررسی قرار گرفته است .
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی