انتخاب محدود

(0)
نویسنده:

1,500,000ریال

1,350,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
32

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب انتخاب محدود

انتشارات آریابان منتشر کرد:
فرقه‌گرایی و جذب فرقه‌ای، مسئله‌ای است که حتی در جوامع پیشرفته نیز به عنوان معضلی شناخته شده مورد بحث و مطالعه قرار می‌گیرد. افرادی که سابقه حضور فرقه‌ای دارند، معمولاً با دیدی جامع‌تر نسبت به باقی پژوهشگران این حوزه به بررسی و آسیب‌شناسی فرقه‌ها می‌پردازند. «جانجا لالیچ» یکی از همین اشخاص است که بنا بر آنچه خود توضیف می‌کند، سال‌ها عضو گروهی بود که حتی نمی‌دانست هویتی فرقه‌ای دارد، ولی بالاخره در برهه‌هایی از زندگی و به نحوی که در کتاب توضیح می‌دهد، به واقعیت پی برده و با خروج از فرقه، به تحقیق و بررسی موارد مشابه پرداخته‌است.
لالیچ، نتایج تحقیقاتش را در کتب مختلفی در اختیار عموم قرار می‌دهد. یکی از آثار او، کتابی است که در فارسی به «انتخاب محدود» است. این کتاب که با مجوز مستقیم نویسنده در ایران ترجمه و چاپ شده، در رابطه با فرقه‌های جذاب، دلیل اعتقاد پیداکردن افراد به آن‌ها و چگونگی جذب و نگهداری اعضاء است.
گزیده ای از کتاب:
هر چند من تشابهاتی بین تروریست‌های بین‌المللی و اعضاء فرقه می‌بینم، اما قصد القای این موضوع را ندارم که تمامی این جنبش‌ها شبیه هم هستند و یا تمامی کسانی که در آنها مشارکت دارند، مانند هم و یا دارای انگیزه‌هایی یکسان‌اند... با در نظر داشتن این موضوع، من مقامات رسمی دولتی و محققانی که موضوع تشکیلات تروریستی را مطالعه می‌نمایند، تشویق می‌کنم که مدل ارائه شده در انتخاب محدود را مدنظر داشته باشند، زیرا این مدل ممکن است قطعه‌ای دیگر را به پازل این موضوع آشفته بیفزاید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی