شرم كاوی

(0)
نویسنده:

2,640,000ریال

2,376,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
860

علاقه مندان به این کتاب
17

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شرم كاوی

انتشارات بینش نو منتشر کرد:
این کتاب به بررسی عمیق شرم می‌پردازد که اغلب پشت نقابِ ازخودبیزاری، بی‌نقص‌گرایی، بی‌بندوباری جنسی، اعتیاد یا خودشیفتگی پنهان می‌شود. احساس گناه، خجالت‌زدگی، کم‌رویی و پشیمانی بخش‌های اجتناب‌ناپذیر زندگی روزمرۀ ماست که گاه می‌تواند پندآموز باشد و درس‌هایی درمورد ارزش‌ها، اهداف،‌‌ و انتظاراتی که از خودمان داریم به ما بدهد. فرهنگ غالبِ جوامع غربی شرم را سمّی می‌داند، اما نویسنده در این کتاب شرم را مجموعه هیجاناتی می‌داند که نقطۀ مشترک آن‌ها یک «آگاهی دردناک نسبت‌به خود» است.
جوزف برگو در این کتاب نظرگاه‌های رایج درمورد «جنبش ارزشِ خود» را به چالش می‌کشد و معتقد است که ارزشِ خود فقط از راه تعریف و تمجید‌های بی‌وقفه افزایش نمی‌یابد، بلکه پرورش آن در گرو هدف‌گذاری، دستیابی به اهدافی که از خودمان انتظار داریم، و در‌نهایت قسمت‌کردنِ احساس شادیِ حاصل از آن دستاوردها با عزیزانمان است. در این مسیر، مواجهه با تجربه‌های شرم‌زا و آموختن از آن‌ها، بیشتر از خودگویی‌های مثبت، به رشد ارزشِ واقعی ما کمک می‌کند.
نویسنده از تجارب بالینی سی‌وپنج‌ساله‌اش با مراجعان مختلف بهره برده است تا نشان ‌دهد که شرمِ نادیده‌گرفته‌شده اغلب به اشکال گوناگون در پسِ طیف وسیعی از اختلالات روانی از جمله اضطراب اجتماعی، خودشیفتگی، اعتیاد و خودآزاری پنهان شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی