30بوک
کتاب عمومی
اقتصادی
عمومی
اقتصاد در سی ثانیه

اقتصاد در سی ثانیه (نشرشهر)

(0)

2,300,000ریال

2,070,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
485

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اقتصاد در سی ثانیه

انتشارات شهر منتشر کرد:
اقتصاد کینزی، سرمایه داری بازار آزاد، پول گرایی، نظریه ی بازی ها و دست پنهان، مطمئنا این عبارت ها به گوش شما رسیده و حتی ممکن است با برخی از این مفاهیم آشنا باشید؛ اما آیا به اندازه ی کافی بر این مفاهیم اقتصادی تسلط دارید که بتوانید با تکیه بر سواد مالی خود در بحث های داغ سر میز شام یا گپ و گفتی دوستانه شرکت کنید؟
کتاب اقتصاد در 30 ثانیه»، 50 تئوری برتر اقتصادی را انتخاب کرده است و آنها را در 30 ثانیه برای مخاطب عام توضیح می دهد؛ جالب تر آن که این کار را در دو صفحه شامل 300 کلمه متن و یک تصویر به انجام می رساند. به این ترتیب، ناگهان علم اقتصاد مفرح تر از مسایل اقتصادی می شود، به سادگی می توان آن را درک کرد و با بنیان گذاران اقتصاد مدرن مانند آدام اسمیت، دیوید ریکاردو و آلفرد مارشال هم سفر شد. از مارکسیسم گرفته تا سوداگرایی (مرکانتیلیسم) و هر آنچه بین این دو سر طیف مطرح شده، این کتاب را می توان غایی ترین متن درسی خلاصه برای نظریات اقتصاد در نظر گرفت.
سرپرست نویسندگان این کتاب «دونالد مارون»، استاد مدعو «انستیتو سیاست های عمومی جورج تاون» در واشینگتن دی سی» است و در آنجا به تدریس نظریات مالی عمومی و اقتصاد خرد می پردازد. او پیش از این تجربیات متعددی در مقام استاد دانشگاه، مشاور و کارآفرین داشته و طی سال های 2002 تا 2009 در پست های دولتی ارشد به کنگره ی آمریکا و کاخ سفید مشاوره داده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی