30بوک
کتاب عمومی
تاریخ
عمومی
یونان باستان در سی ثانیه

یونان باستان در سی ثانیه (شهر)

(0)
نویسنده:

2,100,000ریال

1,890,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
228

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب یونان باستان در سی ثانیه

انتشارات شهر منتشر کرد:
ما یونان باستان را زادگاه دموکراسی و پرورش دهنده ی فیلسوفان پیشرو در نظر می گیریم، ولی زندگی واقعی در یک دولت شهر یونانی چگونه بود؟ در انتخابات آتن چه کسانی می توانستند رأی بدهند؟ در تماشاخانه ها مردم چه نوع نمایش هایی می دیدند؟ خدایان و اسطوره ها تا چه حد بر زندگی یونانیان باستان تأثیر داشتند؟ چرا دولت های مجاور بیشتر اوقات در جنگ با یکدیگر بودند؟
کتاب «یونان باستان در 30 ثانیه» چشم اندازی منحصر به فرد نسبت به خلاق ترین و اثرگذارترین تمدن ها می گشاید؛ جایی که قدرت نظامی و درخشش معماری در کنار داستان پردازی های فصیح و مجذوب کننده از پهلوانان شکوفا شد. توجه به پدیده هایی مانند نیایشگاه های پیشگویان، سربازان، برده ها، سفالگری زیبا و نمایش تراژیک، برای درک 50 ایده و نوآوری حیاتی که پدید آورنده و مشخص کننده ی یکی از مهم ترین تمدن های جهان بود، امری کلیدی است.
«دکتر متیو نیکولز»، سرپرست نویسندگان کتاب، متخصص تاریخ دوران باستان در دانشگاه ریدینگ است و روی کتاب ها و کتابخانه های باستانی و همچنین معماری و شهرهای جهانی یونانی-رومی کار می کند. او علاقه ی ویژه ای به بازسازی دیجیتال فضاهای باستانی دارد (بازسازی دیجیتال دکتر نیکولز از شهر باستانی رم جایزه برده است). او همچنین ویراستار کتابی موفق از این مجموعه با عنوان «روم باستان در 30ثانیه» است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی