آواز گاومیش ها

(1)
نویسنده:

1,000,000ریال

900,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
109

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آواز گاومیش ها

انتشارات عبارت منتشر کرد:
دلم می خواست ساعت ها بنشینم و جوانی بی بی را تماشا کنم؛ صورتش، لباسش، دستهای تپل بدون چروک با ناخن های حنابسته اش و هر کاری که می کرد را خوب به خاطر بسپارم تا برای زن عمولیلی تعریف کنم.
بی بی سعف های نخل خرما را که معلوم بود بیشتر از یک روز در بشکه بزرگ آب خیسانده بیرون آورد و کنار دیوار روی هم انداخت. روی چانه و خط ابروهایش خال کوبی های سبز آبی نداشت. زن عمو لیلی می گفت بی بی و مادرش بعد از به دنیا آمدن عمو فاخر، صورت و دست هایشان را خال کوبی کردند. بی بی جوان، سیاه پوش نبود. پیراهن سبز تیره با گل های ریز سفید به تن داشت. فرز پرزوربود و مثل همیشه، شبیه مرغ پروار خانگی مان به زحمت راه نمی رفت. بی بی ای که می شناختم با این که پیر بود، ضعیف و ناخوش احوال به نظر نمی رسید. فقط به قول زن بابایم آسیه، وقتی اقوام دور و نزدیک به عنوان بزرگ فامیل به دیدنش می آمدند، برای این که چشم نخورد، عمدا دست به دیوار از جا بلند می شد و حتی تا دستشویی ته دالان هم با تکیه به دیوار می رفت.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • پاسخ به نظر

    زیباترین رمان ایرانی بود که خوندم. زیبا عمیق جذاب و لطیف. نمی تونستم کتابو زمین بزارم تا تمام شد. انگار با شخصیت های داستان زندگی کردم

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی