30بوک
کتاب عمومی
زندگی نامه و خاطره
زندگی نامه ، سرگذشتنامه
آموزه های مدیریتی خالق برند جهانی ویرجین

آموزه های مدیریتی خالق برند جهانی ویرجین

(0)

580,000ریال

522,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
66

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آموزه های مدیریتی خالق برند جهانی ویرجین

انتشارات ترانه پدرام منتشر کرد:
سِر ریچارد برانسون کارآفرین و سرمایه گذار بزرگ و موفق بریتانیایی است که بنیان گذار گروه شرکت های ویرجین نیز می باشد. موفقیت اصلی برانسون بیشتر به خاطر تاسیس و مدیریت گروه ویرجین است. این شرکت در حال حاضر بالغ بر 400 زیرمجموعه در سراسر دنیا در اختیار دارد و نام او در سال 2012 در مجله ی فوربز، به عنوان چهارمین فرد ثروتمند انگلیس اعلام گردیده است. برانسون بعضا بینش متفاوت به کسب و کار و زندگی داشته است. او جزو کارآفرینان ماجراجو و خبرساز دنیا بوده که البته با روش و منش خود موفقیت های بزرگی را کسب کرده است. خیلی جالب است بدانید مجله ساندی تایمز در 21 سپتامبر سال 2014 برانسون را به عنوان فرد اول کسب و کار در پنج دهه گذشته معرفی کرد.
درباره کتاب پیش رو خود آقای برانسون اینگونه می گوید:
افرادی که با من تماس می گیرند در جستجوی توصیه هایی درباره ی همه چیز از آغاز یک تجارت گرفته تا پایان دادن به یک تجارت کهنه از استخدام افراد تا اخراج آنها و هر آنچه در این میان وجود دارد هستند. با توجه به تمرکز حواس من بر تجارت که همیشه لذت بخش و سرگرم کننده بوده است مرز بین کار و زندگی شخصی ام گاهی تا حدودی محو می شود و سوالاتی که دریافت می کنم نیز دارای چنین ویژگی هستند.
این کتاب از دریچه ی دید یک بنیان گذار نوشته شده است. هرچند این توصیه ها برای هر کسی که با چالش های کاری در یک تجارت با شرکت روبرو می شود، مفید خواهند بود.
به تازگی در لندن یک گزارشگر بریتانیایی سوالات کوتاه بسیار زیادی درباره ی کار و زندگی شخصی من پرسید آنچه در این کتاب می خوانید چکیده ای از پاسخ های من به این سوالات است کتاب آموزه های مدیریتی خالق برند جهانی ویرجین خلاصه وار، عمیق و بعضا متفاوت نکته هایی را به خواننده منتقل می کند که هر کدام می تواند منشا تغییرات با تصمیم های موثر بزرگ و کوچک برای هر فرد یا سازمان باشد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی