شروع دوباره

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
477

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شروع دوباره

انتشارات نون منتشر کرد:
هیچ‌وقت برای شروع دوباره دیر نیست. این جمله برایتان آشناست، این‌طور نیست؟ در فارسی هم ضرب‌المثل مشابهی داریم: «ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است.» اما به‌راستی چه وقت برای چه کاری دیر است؟ زندگی ما منحصربه‌فرد است و خودمانیم که تعیین می‌کنیم برای چه چیز دیر شده و برای چه چیز نه. این کتاب انگار درست برای ما نوشته شده: نسل متولدان دهه‌های پنجاه و شصت خورشیدی که حالا به آستانة میانسالی رسیده‌ایم.
جولیا کامرون بیست و پنج سال پیش با کتاب خلاقانهٔ «راه هنرمند» بر میلیون‌ها نفر تأثیر گذاشت و حالا عصارهٔ ربع قرن تجربهٔ افزون‌تر او در «شروع دوباره» در انتظار است. این کتاب از جنس کتاب‌هایی نیست که شعار می‌دهند و شما را به قانون جذب و... فرامی‌خوانند. چنانچه واقعاً از بی‌هدفی و بی‌انگیزگی خسته شده‌اید، کامرون با یک برنامهٔ دوازده هفته‌ای خلاقانه و کاربردی کمک می‌کند تغییر «عملی» را تجربه کنید و موهبت‌های آن را دریابید. اگر دل به کار بدهید، خیلی زود نتیجه‌اش را در زندگی خود و اطرافیانتان خواهید دید.
شروع دوباره کتابی است برای کشف خلاقیت و معنا. کسی چه می‌داند؟ شاید بشود پردهٔ دوم زندگی را سرشار از تجربه‌های تازه کرد و لذت برد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی