بازی با حروف و کلمات

(0)

2,000,000ریال

1,800,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
60

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بازی با حروف و کلمات

انتشارات یار مانا منتشر کرد:
امروزه درصد شیوع اختلالات یادگیری کودکان به سرعت در حال افزایش می باشد. متاسفانه كودكان مبتلا به اختلالات یادگیری از قبیل خواندن و املا مشكلات بسیاری را در زمینه های تحصیلی و اجتماعی تجربه می كنند. همین موضوع سبب شده تا نظریه های متعددی در این زمینه مطرح و متخصصان به دنبال درمانهای نوین و كارامد باشند.
تحقیقات بسیاری در زمینه اختلالات خواندن و املا نشان می دهد كه اگر دانش آموز از رابطه میان حروف و واج ها و چگونگی تحلیل و تركیب آنها آگاه شود, پیشرفت قابل ملاحظه ای را در زمینه خواندن و املا از خود نشان خواهد داد.
این موضوع متخصصان تعلیم و تربیت و روانشناسی دانشگاه اصفهان را بر آن داشت كه با تكیه بر پژوهشهای انجام شده و تجربیات خود در زمینه درمان اختلالات یادگیری کودکان, به نگارش بسته آموزشی ” بازی با حروف و كلمات ” شامل تعداد زیادی کارت آموزشی کودک, اقدام نمایند. این بسته آموزشی در سه زمینه بازی با حرف, بازی با واج ها و بازی با كلمات تهیه شده است. محتویات این بسته آموزشی فقط به دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری اختصاص ندارد, بلكه تمامی دانش آموزان در مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی می توانند با توجه به توانایی هایشان از آن استفاده كنند.
این پک شامل 93 کارت آموزشی کودک می باشد که کودکان را در محیط بازی غرق می کند و با جذابیتی که برای آنها ایجاد می کند, آنها را در مقعیتی مناسب برای فراگیری مطالب آموزشی قرار می دهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی