فاتحان آگاه بازار

(0)
نویسنده:

1,100,000ریال

990,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
34

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فاتحان آگاه بازار

انتشارات روشنگران منتشر کرد:
فروش را دست‌کم نگیرید. فروش یعنی فرآیندی که در طی آن کالا از تامین کننده به بازار و از بازار به مصرف کننده می‌رسد. فروش یعنی یافتن بازار برای کالا (بازاریابی) و گرفتن سهمی از بازار (بازارگیری).
فروش یعنی فرآیند تبادل کالا بین تقاضا کننده و عرضه کننده و از این روی است که به اقتصاد «جان» می‌دهد. فروش یعنی قبولاندن کالایی به خریداران محتمل یا نامحتمل و از این روی است که می‌توان گفت که کالا را «عینیت» می‌بخشد.
«هیچ چیز در جهان، بدون فروش موفق، واقعیت پیدا نمی‌کند».
اما فروش، فرآیندی خودران نیست، فاعل می‌خواهد و فاعل آن «فروشنده» است. و فروشنده‌ی اثرگذار در جهان امروز فروشنده‌ای است که برای انجام بازاریابی و بازارگیری، راهبرد می‌سازد و راهبردهایش داده‌محور و کمی‌نگر می‌باشند و از این روی «فروشنده‌ی راهبردساز» است.
این کتاب بر اساس ۳ دهه سابقه‌ی اجرایی نویسنده در این حوزه، تلاشی است برای بازنمایی بالاترین کیفت‌های جهانی در حوزه‌ی بازاریابی و بازارگیری شامل کاربرد شاخص‌های اقتصادی، توابع و کشش‌های تقاضا و عرضه، پیش‌بینی چالش‌ها و فرصت‌های بازار، طراحی برنامه‌ی بازارگیری و … .
این کتاب آموزش «سخن‌ورزی» در مقام «فروش» نیست، آموزش «علمی‌نگری و داده‌محوری» در فروش است. و به امید آن نوشته شده که نسل جوان فروشندگان و مدیران بازاریابی و فروش کشور را به جای تکیه به «قضاوت‌های شهودی و تجربی صرف» به «تحلیل داده، گزارش کمی و قضاوت علمی» تشویق کند. باشد که به ایجاد رشد پایدار و مداوم در اقتصاد کشور، کمک کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی