آب و هوا ماییم

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
53

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آب و هوا ماییم

انتشارات علم منتشر کرد:
تغییر اقلیم، به راستی بزرگترین تهدید برای بقای بشر است و هم اکنون در حال روی دادن است همه می دانیم که زمان دارد تمام می شود ولی واقعاً این را باور داریم؟ و ما که میان چیزی ظاهراً باورنکردنی و گویا تصورناپذیر گیر کرده ایم، چگونه می توانیم اولین گام را به سوی عمل، برای جلوگیری از انقراض نسلمان برداریم؟
می توانیم با کارد و چنگالمان شروع کنیم. به ارتباط میان دامپروری و بحران اقلیمی کمتر پرداخته شده است زیرا انگار، کنار گذاشتن رژیم غذایی گوشتیمان، درخواست ناممکنی است. ولی لازم نیست یک باره آن را ترک کنیم. حذف محصولات حیوانی فقط در طول بخشی از روز برای تغییر جهان کافی است.
برای کار نجات این سیاره باید حسابی با خودمان کنار بیاییم با اکراه بسیار انسانیمان برای قربانی کردن رفاه کنونی مان به خاطر آینده کنار بیاییم. ما پیش از این هم این کار را کرده ایم و باز هم می توانیم اقدام جمعی راه نجات خانه و شیوه ی زندگیمان است و این همه با آنچه برای صبحانه می خوریم یا نمی خوریم آغاز می شود.
جاناتان سفران فوئر، با ذکاوت بصیرت و انسانیت منحصر به فردش با کشاندن بحث اساسی روزگارمان به زندگی جاری و پویایمان، چنانکه هیچ کس دیگری نمی تواند و با پیشنهاد راه چاره ای بسیار ضروری؛ این بحث را مطرح می کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی