بریر خان طومان

(0)

800,000ریال

720,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
16

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بریر خان طومان

انتشارات شهید کاظمی منتشر کرد:
کتاب «بُریرخان¬طومان» زندگی¬نامه شهید مدافع حرم علیرضا بُریری است که گروه فرهنگی هنرمند شهید محمدعلی معصومیان آن را به رشته تحریر درآورده و به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. کتاب به سه فصل تقسیم شده است. در فصل اول پدر و مادر شهید روایتگر خاطرات شهید هستند. در فصل دوم همسر شهید راوی کتاب است و در فصل سوم روایت¬هایی از هم¬رزمان شهید را مشاهده می¬کنیم. دو بخش وصیت¬نامه و تصاویر شهید نیز در انتهای کتاب قرار دارد.
شهید علیرضا بُریری سی¬ام فروردین 1366 در شهرستان بابلسر به دنیا آمد. بهمن 1387 به¬طور رسمی وارد سپاه پاسداران شد. اولین¬بار بیستم آبان 1394 عازم دمشق شد و به مدت 49 روز در سوریه بود و در دی¬ماه به کشور برگشت. در چهارده فروردین 1395 برای دومین¬بار عازم سوریه شد و در بامداد(یک¬ونیم) 16 اردیبهشت ماه 1395 به¬همراه دوازده نیروی گرانقدر دیگر 25 کربلای مازندران در نقض آتش-بس تروریست¬های تکفیری، پس از چهارده ساعت تلاش پی¬درپی در منطقه خان-طومان حلب به شهادت رسید.

برشی از کتاب بریر خان طومان:
سال 90 به اتفاق همسرم با شهید بریری و همسرشون همسفر کربلا بودیم. آشنایی ما در آن سفر بود. وقتی می خواستم بگیم بریری برامون سخت بود. یک روز به شهید بریری گفتم آقا علیرضا، فامیلتون چقد سخته... من نمی تونم بگم... ایشون با خنده گفتن بریر می دونی کیه؟ گفتم چطور؟ گفتن بریر یکی از یاران امام حسین بودن. منم که فامیلیم بریری. بعد گفتن یعنی میشه منم یه روز یکی از یاران امام حسین بشم...

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی