30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
من مادر پرمشغله سالم هستم

من مادر پرمشغله سالم هستم

(0)

4,800,000ریال

4,320,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
11

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب من مادر پرمشغله سالم هستم

انتشارات عطایی منتشر کرد:
مادران پرمشغله چگونه می توانند سالم و خوش اندام هم باشند و چطور این امر می تواند برای تمام مادران صدق کند؟
مادران زنانی پرمشغله هستند. چه آن هایی که خانه دار هستند و چه آن هایی که کارمندند، چه آن هایی که مادر نوزادان نوپایان نوجوانان و ترکیبی از این ها هستند و چه آن هایی که فرزندانی بالغ دارند که در خانه با آنها زندگی می کنند تقاضاها تمام شدنی نیستند و در پایان هر روز هیچ وقتی برای «خودشان» ندارند. اینطور نیست؟
در کتاب «مادر» پرمشغله سالم - هفت عادت برای موفق شدن»، رزماری مارچز به عنوان یک فیزیوتراپیست و نویسنده حوزه سلامتی و تناسب اندام عبارت بالا را قبول ندارد. رز می داند که مادران پرمشغله می توانند مادرانی سالم و خوش اندام هم باشند. او به عنوان ما در سه فرزند می داند که همه مادران همیشه پرمشغله هستند. او برای تغییر دادن این موضوع کاری نمی کند در عوض مشخص می نماید چگونه از زمان شان بهترین استفاده را بکنند تا از طریق روش ها و رویکردهای علمی و منطقی تناسب اندام روز به روز به هدف نزدیک تر شده و به آن دست یابند.
رز با تکیه بر بیش از ۲۰ سال تجربه در صنعت سلامت و تناسب اندام به شما کمک خواهد کرد تا روش های ورزش کردن مبتکرانه را یاد بگیرید. هفت عادت برای موفق شدن را با شما به اشتراک می گذارد بطوری که شما هم می توانید یک مادر پرمشغله سالم و خوش اندام باشید.
رز یک مادر پر مشغله سالم دارای سه فرزند و کسی است که تمایل بسیاری به تشویق خانواده ها در جهت رسیدن به یک زندگی سالم را دارد او در حالی که این کتاب را می نوشت فعالیت در شبکه های اجتماعی رو به رشد خود را نیز ادامه می داد در نمایشگاه ها حضور داشت زمان های فعال و باکیفیتی را با سه فرزند خود می گذراند و تمرینات ۳۰ دقیقه ای روزانه اش را نیز انجام می داد. رز به خود واقعیات باش» اعتقاد دارد.
« مادرها از اطلاعات مربوط به چگونگی بدست آوردن و پس گرفتن تناسب اندام قدرت و سلامتی شان اشباع شده اند توصیه های رزماری ،مؤثر ایمن و براساس واقعیت هستند نه بر اساس مد موقت و گذرا این کتاب به تمام مادران اجازه میدهد تا بطور باورنکردنی راهنماییهایی حرفه ای را از یک متخصص تناسب اندام بسیار برجسته و قابل احترام دریافت کنند.)
آنالیز کورس
کارشناس علوم پزشکی کارشناس علوم انسانی
طبیعت درمانگر سخنران دانشکده درمانهای طبیعی استرالیا
مادر
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی