30بوک
کتاب عمومی
هنر
موسیقی
کوک رگلاژ و تعمیرات پیانو

کوک رگلاژ و تعمیرات پیانو (رحلی)

(0)
نویسنده:

2,500,000ریال

2,250,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
87

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کوک رگلاژ و تعمیرات پیانو

انتشارات البرز فرجاد منتشر کرد:
در این کتاب عمده ی اطلاعاتی را که برای بازسازی و نگهداری پیانو لازم دارید، پیدا می کنید. آرتور ریلیز کتابی مرجع و دفترچه ی راهنمایی کاربردی فراهم آورده، که هم برای نوآموزان و هم برای حرفه ای ها مناسب است.
تکنسین های حرفه ای روش کار خود را دارند و به طور روزمره از آن استفاده می کنند. با این حال دستور العمل های واضحی که در این کتاب وجود دارد و صدها عکس قابل فهمی که همراه آن ها آورده شده اند، کار را برای هر فرد دست به آچار و آشنا با ابزاری آسان می کنند، تا بتواند خیلی سریع مبانی سرویس و باز سازی پیانو را فراگیرد. بیش از بیست و پنج مدرسه که در آن ها سرویس کردن پیانو آموزش داده می شود، این کتاب را در متون درسی خود جای داده اند.
نشریه ی وستال پرس بسیار خشنود است که با فروش بیش از ٤٥۰۰۰ هزار جلد از ویرایش اول این کتاب توانسته است به تکنسین ها و هنرجویان کمک کند و در بازسازی ، نگهداری و کوک کردن پیانوهای بیشماری نقش داشته باشد. از افتخارات ویژه ی این کتاب، داشتن تأیید و امضای شرکت اشتنی است. مطالب جدیدی به ویرایش دوم کتاب افزوده شده است و نسبت به ویرایش اول آموزه های بیشتری را برای مخاطبان خود به همراه دارد.
آرتور ربلیز عضو اتحادیه ی تکنسین های پیانو است و به عنوان یکی از سرشناس ترین متخصصان بازسازی اركسترین (Orchestrion) پیانوهای سکه ای( Coin pianos) و پیانوهای خودنواز (player piano )شناخته می شود. آرتور در سال ۱۹۶۸ با درجه عالی از دانشگاه ایلی نویز (illinois) در رشته آموزش موسیقی فارغ التحصیل شد. در کارگاه او سازهای بسیار با ارزش و کمیابی از جمله سازهای موزه ها و مجموعه های خصوصی بازسازی شده اند. آرتور مقاله های فراوانی در این زمینه چاپ کرده است و کتاب های دیگر او شامل The Millis Violana-virtuoso ( Q. David Bowersبا کمک)، Treasures of Mechanical Music (Michel L. Ktnerبا کمک) و Player piano Servicing and Rebuilding می شوند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی