نجات فرزندان از اضطراب و وسواس

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
64

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نجات فرزندان از اضطراب و وسواس

انتشارات پندار تابان منتشر کرد:
تربیت کودک مضطرب به معنای رویارویی با چالش ها و پرسش های دائمی است: والدین چه زمانی باید به کودکان کمک کنند تا از موقعیت های اضطراب آور اجتناب کنند و چه زمانی باید آن ها را تشویق کنند تا با ترس های خود مواجه شوند؟ والدین چگونه می توانند در عین حمایت از فرزندان خود، استقلال آن ها را تقویت کنند؟ چگونه می توانند اضطراب فرزندشان را که- کل خانواده را تحت تأثیر قرار می دهد- کاهش دهند؟
نجات فرزندان از اضطراب و وسواس «اولین» کتابی است که به طور کامل برنامه ی درمانی مبتنی بر والدین را برای اضطراب کودک و نوجوان ارائه می دهد. والدین چگونگی کاهش اضطراب فرزندشان را با ایجاد تغییر در نحوه ی «پاسخ های خود» به علائم وی خواهند آموخت. نکته ی مهم این است که نیازی نیست والدین در رفتار فرزندشان تغییری ایجاد کنند بلکه به والدین آموخته می شود که چگونه رفتارهای تقویت کننده را با پاسخ های حمایت کننده جایگزین کنند، کاری که به طور همزمان پذیرش مشکلات کودک و ایمان به توانایی وی در مواجهه را نشان می دهد.
کتاب شامل راهنمایی های دقیق و پیشنهادهای عملی همچون یادگیری روش گفتگو با کودک مضطرب، اجتناب از تله ها و دام های رایج (مانند محافظت بیش از حد یا مطالبه گری) و شناسایی راهکارهایی است که والدین را جهت توانمند سازی فرزندان مضطربشان یاری می دهد. در انتها نیز کاربرگ هایی جهت کمک به والدین برای عملی ساختن پیشنهادهای کتاب گنجانده شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی