30بوک
کتاب کمک درسی
کمک درسی
تیزهوشان
صفر تا صد هوش سرعت و دقت

صفر تا صد هوش سرعت و دقت

(0)

5,500,000ریال

4,400,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
654

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب صفر تا صد هوش سرعت و دقت

انتشارات پویش منتشر کرد:
با این مجموعه هر بار یکی از هوش‌های هفت گانه رو براتون با هایلایتر مشخص می‌کنیم، که می‌تونید صفر تا صد هر هوشرو تخته گاز باهاش طی کنید!
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب صفر تا صد هوش سرعت و دقت

صفر تا صد هوش سرعت و دقت، کتاب کمک درسی برای دانش‌آموزان دوران ابتدایی و راهنمایی اثر داریوش دارابی، سمیه وحیدی‌راد و سیمین قوامی‌نژاد است. این کتاب، یکی از کاربردی‌ترین کتاب‌ها برای دانش‌آموزان است تا بتوانند با مهم‌ترین و پرتکرارترین مباحث هوش دقت مانند الگوها، هوش سرعت، مسائل خلاقانه، ابتکار ریاضی و غیره آشنا شوند. همچنین تست‌ها و مثال‌های مبحث به مبحث این کتاب که مطابق با آخرین تغییرات آزمون تیزهوشان تنظیم‌شده به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بتوانند چنین آزمون‌هایی را به راحتی پشت‌سر بگذارند.

کتاب صفر تا صد هوش سرعت و دقت مناسب چه کسانی است؟

کتاب صفر تا صد درسنامه‌‌ای کامل همراه با تست و پاسخ تشریحی است. در طراحی سوالات این کتاب سعی شده است تنوع در طراحی لحاظ شود تا دانش‌آموزان با روش‌های گوناگون طرح سوال آشنا شوند. تمرینات و سؤالات این کتاب در طیف‌های ساده، پیچیده و مشکل طراحی گردیده و هماهنگ با مطالب درستی و سبک سوالات آزمون سراسری و سایر آزمون‌های استاندارد است. این کتاب مناسب دانش‌آموزان پنجم و ششم دبستان، هفتم، هشتم و نهم است. همچنین معلمان می‌توانند برنامه‌ریزی آموزشی یک سال تحصیلی خود را بر پایهٔ روند مطالب این کتاب انجام دهند.

دربارهٔ مجموعه کتاب‌های صفر تا صد:

دنیای هوش و ذهن بسیار گسترده است و مرزهای آن از ریاضیات و هندسه آغاز می‌شود و به شعر و ادبیات می‌رسد. این گستردگی و تنوع البته که یکی از جذابیت‌های دنیای هوش به شمار می‌آید اما دانش‌آموزانی که دوست دارند در آزمون‌های تیزهوشان شرکت کنند را با مشکلات مختلفی مواجه می‌کنند. آن‌ها مجبورند طیف وسیعی از درس‌ها را یاد بگیرند و به آزمون‌های این امتحانات مسلط شوند. کتاب‌های مجموعهٔ صفر تا صد به کمک دانش‌آموزان آمده است تا این مشکلات را مرتفع سازد. دنیای کتاب‌های صفر تا صد به هفت بخش تصویری، تجسمی، کلامی، منطقی، ریاضی، سرعت و دقت و تجربی تقسیم شده است که در هر جلد دانش‌آموزان می‌توانند بنابر نیاز خود از آزمون‌های کتاب‌ها و مطالب آن بهره ببرند. هر جلد از این مجموعه درسنامهٔ کامل، مثال، تمرین و آزمون و البته پاسخنامهٔ کامل تشریحی دارد. همچنین اساتیدی با تجربه روند پیشرفت مباحث در هر کتاب را بر اساس دنیای هوش طرح‌ریزی کرده‌اند.

دربارهٔ کتاب صفر تا صد هوش سرعت و دقت:

مدت‌ زمانی است که مبحث هوش سرعت و دقت (یا سرعت و تمرکز) وارد آزمون تیزهوشان شده است. از آن‌طرف خیلی از دانش‌آموزان هستند که به‌دلیل بی‌دقتی و بی‌تمرکزی در درس‌هایی سخت مانند ریاضیات دچار مشکل می‌شوند. مسلماً بهترین راهکار برای چنین دانش‌آموزی استفاده از سؤالات هوش سرعت و دقت، تمرین و تکرار مباحث است. کتاب صفر تا صد هوش سرعت و دقت، یکی از مهم‌ترین منابع با مبحث‌بندی اصولی برای این حوزه است تا دانش‌آموزان بتوانند پله‌پله با مباحث آن پیش بروند و در هوش سرعت و دقت رشد کنند و دبیران می‌توانند با این کتاب به پیشرفت دانش‌آموزان در این زمینه کمک کنند. همچنین در کتاب صفر تا صد هوش سرعت و دقت برای هر دو دسته از دانش‌آموزان آزمون‌های شبیه‌ساز استاندارد ارائه شده است که کاملاً مشابه با آزمون‌های استاندارد است. کتاب صفر تا صد هوش سرعت و دقت به 4 مبحث اصلیِ «سرعت و دقت در دنیای ریاضی»، «سرعت و دقت در دنیای ادبیات»، «سرعت و دقت در دنیای شکل‌ها» و «سرعت و دقت در تحلیل شبکه‌ها تقسیم شده است. کتاب ابتدا با درسنامه‌ای مربوط به این مباحث آغاز می‌شود و سپس با مثال‌های مختلف مبحث را برای دانش‌آموزان بهتر و شفاف‌تر توضیح می‌دهد و پس از هر مبحث دانش‌آموزان می‌توانند با کمک تست‌های اختصاصی، توانایی و معلومات خود را بسنجند.

ویژگی‌های مهم کتاب:

از جمله ویژگی‌های کتاب صفر تا صد هوش سرعت و دقت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• کامل‌ترین و به‌روزترین منبع سوالات سرعت و دقت تیزهوشان ششم به هفتم؛
• 500 تست کامل به همراه پاسخنامهٔ تشریحی؛
• 193 تیپ آموزشی؛
• 50 آزمون به سبک دفترچهٔ دوم آزمون‌های تیزهوشان ششم به هفتم.

اگر کتاب صفر تا صد هوش سرعت و دقت به شما کمک کرد، می‌توانید از کتاب‌های زیر نیز بهره ببرید:

• کتاب آزمون‌شبیه‌ساز سی‌پی‌یو هوش سرعت و دقت ششم اثر دیگری از داریوش دارابی و محمد کنف چیان است. این کتاب شامل آزمون‌های شبیه‌ساز می‌شود و تمام تیپ‌های متداول آزمون تیزهوشان را پوشش داده است. نویسندگان همچنین در این کتاب پیش‌بینی کرده‌اند که آزمون‌های آيندهٔ سمپاد به چه صورت خواهد بود.

• مجموعه آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان از جمعی از نویسندگان، یکی از مهم‌ترین منابع برای آزمون تیزهوشان است که شامل سوالات ریاضی نمونه دولتی و تیزهوشان می‌شود. در این کتاب همچنین مجموعه سوالات ریاضی 32 استان ایران چاپ شده است.

• 44 آزمون هوش سرعتی تیک‌آف اثر مسعود بیگدلی مؤسس آکادمی تیزلاین و مدرس کشوری است. این کتاب شامل 44 آزمون هوش سرعتی می‌شود و کتابی سرنوشت‌ساز برای آزمون تیزهوشان محسوب می‌شود. آزمون‌های هوش سرعتی، دقت و تمرکز دانش‌آموزان را بالا می‌برد و به آن‌ها کمک می‌کند با آخرین تغییرات آزمون تیزهوشان آشنا شوند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی