30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
موفقیت
تغییر من تغییر جهان است

تغییر من تغییر جهان است

(0)

1,000,000ریال

900,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
21

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تغییر من تغییر جهان است

انتشارات خزه منتشر کرد :
رویکرد و دغدغه ی اصلی ویکتوآر تسمان در کتاب تغییر من، تغییر جهان است بحث محیط زیست و حفظ کره ی زمین است اما می خواهد از این طریق تمام انسانها را به سوی بازگشت به ارزشهای اصیل انسانیت سوق بدهد.
کتاب این روان تحلیلگر ،روانشناس، نویسنده سخنران و کارگردان بلژیکی خطابه ای است برای تمام مردم دنیا که در آن هنر زندگی فردی و جمعی را آموزش می دهد. ویکتوآر تسمان در عین سادگی و با لحنی دوستانه از خطری بزرگ و جدی صحبت می کند اما به جای سرزنش رفتار و منش دیگران تأکید می کند که ابتدا باید از «خود» شروع کنیم؛ چون هر عضو این سیاره با تمرکز بر اصلاح دیدگاه و عملکرد خود می تواند دنیا را متحول کند همان طور که بال زدن یک پروانه در نقطه ای از زمین می تواند طوفانی در نقطه ی دیگر به وجود آورد.
فضای این کتاب مانند گفتگویی صمیمانه به همراه نوشیدن یک چای طراحی شده و ابزار مناسبی است برای آنکه به ما کمک کند تا خودمان بازیگر ایجاد تغییر باشیم.
سایت Fnac
این کتاب یک اثر غنی و پربار است که با نهایت دقت و ظرافت نوشته شده است. نویسنده قصد داشته در این کتاب گپ و گفت دوستانه ای با مخاطب برقرار کند که به خوبی موفق به انجام آن شده است. خواندن این کتاب پرمغز می تواند آگاهی انسان را در جهت مثبت افزایش دهد.
سایت Babelio
عالی است اثری گویا و روشن که خود نیز روشنگر و راهنماست؛ بدون آنکه قصد نصیحت ما را داشته باشد یک کتاب خوب بسیار آموزنده که در آن ساده انگاری وجود ندارد و همه ی موضوعات هم شفاف بیان شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی