پاییز پرستوی سفید

(0)
نشر:

980,000ریال

882,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
9

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پاییز پرستوی سفید

انتشارات خاموش منتشر کرد:
این چند روز دو سه بار از خودم پرسیده ام که چطور بعضی ها می توانند ساعت ها تلفنی صحبت کنند؟ آن هم با آدمی که حرف های زیادی با او دارند. با آدمی که بهترین حرف هایشان را فقط به او می توانند بگویند.
حرف هایی که حیف است بدون دیدن آن آدم ، بدون زل زدن به چشم ها و پیشانی او بگویند.
حس می کنم صدایم، کلمه هایم، همه چیزهای قشنگی که پشت جمله هایم نشسته اند،در تو در توی سیم های تلفن گم می شوند. دیگر از آن همه چیزهایی که می خواستم بگویم چه می ماند، به جز یک مشت حرف های بیهوده؟ به جزحرف های معمولی بی رمق که هر روز توی دهان همه می چرخند و هزاران هزار از آن ها توی تکه مچاله شده ای از یک روزنامه جا می شوند.
پاییز پرستوی سفید داستان زندگی یک نوجوان ایلیاتی است که از کوهستان های سرزمین مادر به حاشیه ی شهری کوچک در جنوب فارس آمده و شیفته فوتبال و کتاب می شود. او عصر روز یک شنبه ، در یک کتاب فروشی دختری را می بیند که با پدرش برای خرید وسایل نقاشی آمده. دختر موقع سوار شدن به تویوتای پدرش با دست علامت 7 نشان می دهد.
نوجوان ایلیاتی ماه ها تمام کوچه و خیابان های شهر را دنبال خانه ای که تویوتای سفید داشته باشد می گردد. پرسه دیوانه وار در کوچه و خیابان های شهر از او آدم دیگری می سازد. شهر دیگر برای او قلعه ای با دیوارهای نامرئی نیست. جایی است برای تاب آوردن یک تجربه انسانی حیرت انگیز.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی