تسخیر غرب

(0)
نشر:

1,050,000ریال

945,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
8

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تسخیر غرب

انتشارات آگرین منتشر کرد:
«جیمز آلبرت میشنر»، از مشهورترین رمان‌نویس­های معاصر آمریکایی است. وی بیش از چهل اثر از خود به‌جا گذاشت که به چندین زبان دنیا ترجمه شده و تاکنون بیش از 75 میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. ژانر رمان­های «میشنر»، ترکیبی از سبک‌های مختلف رمان‌نویسی است و داستان­های او، دربردارندة شخصیت­ها و حوادث واقعی و غیرواقعی هستند. کتاب­های او بسیار محبوب است و خواننده را به عمق صحنه­های داستانی خود دعوت می­کند.

«سنتنیال» (نام اصلی کتاب حاضر)، یکی از مشهورترین رمان­های میشنر، داستان سرزمین کلرادو، نگاهی به ریشه­های زمین‌شناسی و فرهنگ بومی این سرزمین دارد و چندین نسل از خانواده­های بومی را در کوه­های راکی ​​آمریکای غربی مستند می­کند و به‌عنوان یک سریال تلویزیونی پرطرفدار، پخش شده است.

این رُمان­ تاریخی و اسطوره­ای، ترکیبی از واقعیات و تخیّلات است. وی به‌عنوان راوی بیرونی، فضای تاریخی و جغرافیایی داستان را ترسیم می­کند و با تحقیقات میدانی خود، اطلاعات زمینه­ای گسترده‌ای از تاریخ، جغرافیا و فرهنگ موضوع داستان را در اختیار خواننده قرار می­دهد.

روایت داستانی کتاب «تسخیر غرب»، با نگاهی به سبک زندگی قبایل سرخپوستی آمریکا از سال 1756 آغاز می­شود. گفتمانی که سرشار از واژگان جنگ، دشمن، قبیله، شجاعت، دلاوری، مقاومت، فداکاری، کینه، انتقام، مرگ، پیروزی و افتخارات است؛ آموزه­هایی که از نسلی به نسل دیگر انتقال می­یابد.

داستان­های این کتاب ظاهراً جداگانه و متوالی آغاز و پایان می­یابند، اما در حقیقت زوایا و رخدادهای مختلفی از یک دوره زمانی و قلمرو مکانی مشخص است و قهرمانان هر داستان در داستان دیگر نیز ظاهر می­شوند. روند داستان سرعت بالایی دارد و نویسنده در ارائه داستان­های متعدد و متوالی، امکان فلش‌بک را به خواننده می­دهد. او به‌یک‌باره در هر داستان به روشنگری در همة زوایای داستان نمی­پردازد، بلکه بسیاری از حقایق و پرسش­های خواننده به تعلیق می­افتد تا در ادامة داستان­های بعدی، حقایق بیشتری ظاهر شوند. در فضای داستان، خصوصیات نظام مردسالار، تبعیض جنسیتی، اقلیت­های نژادی، طمع به منابع سرشار سرزمین آمریکا و استفاده ابزاری از بومیان مشهود است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی