انسان خداگون

(0)

3,500,000ریال

3,150,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
125

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب انسان خداگون

انتشارات طرح نقد منتشر کرد:
هر ساله در مغرب زمین شمار زیادی از کتاب ها و مقالات با رویکرد به «شناخت آینده» انتشار می یابد. سوکمندانه باید اظهار کرد که اکثریت این آثار متعلق به نویسندگانی است که باهم در آمیختن برخی اطلاعات برگرفته از کاوش های علمی و شماری از دستاوردهای تکنولوژیک و مطرح ساختن مدعا های گزاف اما پر جاذبه و خواننده جذب کن روایت های هوش ربا از آنچه در دهه های آینده در انتظار ابناء بشر است فراهم می آورند و به میلیون ها خواننده در سراسر جهان اینگونه القاء می کنند که آنچه آنان پیشبینی کرده اند همان است که قرار است تحقق یابد.
از جمله مشخصه های این قبیل آثار می توان به نثرهای تأثیرگذار کثرت اطلاعات غریب و ناشـنیده و یا کمتر شنیده شده پیشگویی های شبه پیامبرانه درباره آنچه در آینده رخ می دهد تأکید برقوت علمی دعاوی مطروحه در آنها اشاره کرد.
کتاب یووال نوح حراری هر چند با این ســـــــــــبـک یا اثر ادبی مشترکات زیادی دارد اما در عین حال حاوی اطلاعات و آموزه ها و بصیرت هایی است که اگر با هشیاری و با نگاهی نقادانه از آنها بهره گرفته شود می تواند به خواننده نظرگاهی ارائه دهد که از فراز آن بهتر تحولات پیش رو را فهم کند و در قبال آنها مواضعی مناسب اتخاذ کند. به همین منظور این کتاب با مقدمه ای تحلیلی انتقادی از سوی دکتر علی پایا به خواننده فارسی زبان عرضه می شود تا در عین لذت بردن و بهره گرفتن از خواندن کتاب نگاه نقادانه و تحلیلی خود را بر مضامین این کتاب نبندد
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی