30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
قصه‌ های پنهان گیاهان

قصه‌ های پنهان گیاهان

(0)
نویسنده:

800,000ریال

720,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
21

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قصه‌ های پنهان گیاهان

انتشارات خزه منتشر کرد:
آن پلووسکی در کتاب قصه های پنهان گیاهان افسانه ها و حکایات و داستان هایی که درباره ی گل و گیاه در فرهنگ های ملل و کشورهای مختلف وجود دارد گرد آورده است. همچنین با تقسیم کتاب خود به پنج بخش در هر بخش جزئیاتی از روش ساخت ،زیورآلات البسه لوازم بازی عروسک و ادوات موسیقی به وسیله ی گیاهان را شرح داده است.
این داستان ها و فعالیت های ضمن آن قصه های پنهان گیاهان را به یک کتاب منحصر به فرد و منبعی ارزشمند برای والدین معلم ها ،کتابداران داستان سرایان و طبیعت دوستان تبدیل کرده است همچنین برای هرکسی که از قدم زدن در پارک ها و جنگل ها و کنار نهرها لذت می برد یا دوست دارد فقط در باغی آشپزخانه ای و یا کلاس درسی بنشیند و ضمن شنیدن یا تعریف داستانی جذاب ویژگی های گیاهان را ستایش کند.
پلووسکی نویسنده و قصه گوی سرشناس لهستانی آمریکایی در طول عمر بلند خود (2023-1933) تلاش های فراوانی در حوزه ی ادبیات کودک انجام داد هشت سال به عنوان کتابدار کتاب کودکان در کتابخانه ی عمومی نیویورک فعالیت کرد کمیسیون مرکزی اطلاعات فرهنگی کودکان ایالات متحده را برای یونیسف تأسیس کرد و 14 سال مدیریت آن را بر عهده داشت، سالیان مدیدی شیوه ی بیان داستان برای کودکان را به والدین و همین طور به داستان سرایان و قصه گویان حرفه ای آموزش داد سفرهای زیادی به عنوان مشاور یونسکو و یونیسف در سراسر جهان انجام داد و در خیلی کشورها به قصه گویی و آموزش آن پرداخت.
از پلووسکی کتاب های متعددی هم به یادگار مانده است که از میان آنها می توان به این آثار اشاره کرد «دنیای ادبیات کودکان»، «دنیای قصه گویی»، «تاک داستان» و «داستان گویی خانوادگی»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی