کتاب همگرا (دوره پنجم)

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
18

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتاب همگرا

انتشارات کانون معماران معاصر منتشر کرد:
ما در گردآوری کتاب همگرا درلایه‌های مختلف به دنبال تولید و تبادل اندیشه هستیم.
کانون معماران معاصر به دنبال ایجاد فضایی است تا در آن مدرسین و دانشجویان همراه و هم قدم با یکدیگر، با تسلط بر تاریخ و خوانشی انتقادی، همراه با یک رویکرد تحلیلی به مشاهده موشکافانه وضع موجود بپردازند.
یکی از مهم‌ترین دوره‌های آموزشی کانون معماران معاصر، استودیوهای همگراست که در ساختارهای آموزشی کانون جزء دوره های پیشرفته است.
حاصل تلاش ۹ ماهه مدرسین و دانشجویان در این دوره که چهار استودیوی موازی را شامل میشود، کتاب همگراست که به کمک خود هنرجویان تولید و چاپ می‌شود.
تمرکز این بخش بر این است که هنرجویان با فرایند تحلیل، ایده پردازی و طراحی آشنا شوند و آن را در عمل تمرین کنند.
در انتهای مدت این استودیوها، جلسه‌ی هیأت ژوری برگزار میشود. با حضور معماران مطرح و دستاوردها به تحلیل و نقد گذاشته میشوند.
بخش سوم وچهارم این کتاب، دستاوردهای استودیوهای نظری و تکنیکال را شامل میشود؛ استودیوهایی که موازی چهار استودیو دیگر در مدت زمان 9 ماه هنرجویان را همراهی میکنند تا در مواجهه با مسائل معماری در رابطه با نحوه‌ی اندیشیدن و حل مسئله هنرجویان را با رویکردهای تئوری و تکنیکال آشنا نمایند.
ما در تلاش هستیم تا حاصل این دستاوردهای آموزشی را به منظور ارجاع دوباره و چندباره، ایجاد گفتگو، نقد و تبادل اندیشه ثبت و مستند نماییم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی