30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
مدیریت رویدادهای ورزشی تفریحی و جهانگردی

مدیریت رویدادهای ورزشی تفریحی و جهانگردی

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
0

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مدیریت رویدادهای ورزشی تفریحی و جهانگردی

انتشارات حتمی منتشر کرد:
در کتاب مدیریت رویدادهای ورزشی،تفریحی،جهانگردی درباره مدیریت رویدادهای ورزشی، تفریحی و جهانگردی بحث کرده و بر نقش مدیر رویداد به عنوان تسهیل کننده تاکید می کنیم. علاوه بر این روی تعریف رویدادهای سنتی و ویژه، مفهوم دانش، برنامه ریزی مراحل به هنگام سازماندهی اجزا و عناصر اجرای یک رویداد، عوامل مهم در ارائه رویداد و مفهوم یادگیری تجربی و کیفی تاکید می کنیم.
عناصر رویداد خارج از چهارچوب این رویداد
باید گفت که مدیر رویداد، نقش پیچیده ای در اجرای رویدادی که مستلزم مدیریت فعالیت های مختلف در محیط در حال تغییر یک رویداد است، دارد. در اجرای این نقش، عمق و وسعت دانش، ضروری هستند. بنابراین آموزش مدیر رویداد باید متنوع بوده و حوزه هایی را در بر گیرد که فراتر از حوزه این کتاب هستند. مثال هایی از حوزه های دیگر در قلمروی مدیریت رویداد عبارتند از اخلاق، مدیریت مالی، بازاریابی، حمایت، مدیریت امکانات، و قانون. هر یک از این حوزه های کارشناسی را می توان در سازماندهی و تولید یک رویداد بکار برد. هر یک از حوزه های مذکور بقدر کافی برای اجرای یک رویداد اهمیت دارند. با اینحال مطالعه موضوعات فوق، شناخت کاملی را از حوزه گسترده شرایط در مدیریت رویداد در اختیار ما قرار می دهد. برای مثال، درک و شناخت کاربرد قانون از منظر تعهد قانونی، مدیریت ریسک، حل اختلافات، و قرارداد برای ورزشکاران، امکانات، سرگرمی سازها، کارکنان و داوطلبان، جنبه هایی مهم و حیاتی در مدیریت رویداد هستند. همچنین بازاریابی و حمایت، کاربرد مستقیمی در امکانپذیری رویدادها دارند. کتب مختلفی انتشار یافته اند که در آنها راجع به مدیریت امکانات، بازاریابی، حقوق ورزش و موضوعات دیگری که به مدیریت رویداد مربوط می شوند مباحثی ارائه شده است. درباره نقش مدیر رویداد به عنوان تسهیل کننده برای مراحل کلیدی که شامل برنامه ریزی برای یک رویداد است، منابع محدودی وجود دارد. بنابراین در این کتاب روی این شکاف بوجود آمده متمرکز می شویم.
رویدادهای سنتی و ویژه ورزشی، تفریحی و جهانگردی
در این فصل دو نوع متمایز از رویدادها در حوزه ورزش، تفریحات و جهانگردی را که موضوع مورد بحث ما در این کتاب هستند توصیف می کنیم، یعنی رویدادهای سنتی و رویدادهای مرکب یا ویژه. ویژگیهای منحصر بفردی که رویدادهای سنتی را از رویدادهای ویژه متمایز می کنند، پس از توضیح افزایش رویدادهای معاصر ویژه بررسی می شوند. این فصل را با اظهاراتی راجع به نیاز به برای مدیران ماهر سنتی و ویژه در حوزه جدید رویدادها به پایان می رسانیم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی