30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
ورزش و شخصیت اصلاح اصول اخلاق ورزشی

ورزش و شخصیت اصلاح اصول اخلاق ورزشی

(0)

1,590,000ریال

1,431,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ورزش و شخصیت اصلاح اصول اخلاق ورزشی

انتشارات حتمی منتشر کرد:
کتاب ورزش و شخصیت ( اصلاح اصول اخلاق ورزشی ) به نوعی نسخه پیشرفته و بازبینی کتاب «مربی شخصیت» است. در این کتاب سعی داریم مسائلی را برای مربیانی روشن کنیم که با جوانان سروکار دارند.

شاید یکی از دلایل تغییر نام این کتاب این باشد که مخاطب مان افرادی هستند که به اخلاق ورزشی علاقه دارند. مهم نیست در جهان ورزش چه نقشی داشته باشید (مربی، ورزشکار، والدین، معلم، وزیر، مدیرمدرسه، یا شهروندی که نگران عناصر اجتماعی فرهنگ آمریکاست)، در هر صورت شما با یکسری تصمیمات اخلاقی روبرو هستید. بسیاری از این مسائل، دیدگاه شما را در مورد ماهیت ورزشی نشان می‏دهند.

چرا این مسئله برای شما مهم است؟

چرا برای آن اهمیت قائلید؟

ورزش چه ارتباطی با ارزش ‏های دیگر دارد؟

در حالی که شما نمی‏ توانید به راحتی از شرایطی اجتناب کنید که نیاز به تصمیمات اخلاقی مهمی دارند، پس یقیناً نمی‏ توانید از دخالت در این مسائل نیز دوری کنید. قصد داریم این اجتناب‏ ها را به چالش بکشانیم. می‏ خواهیم شما را به چالش بکشانیم تا در مورد رقابت‏ های ورزشی تأمل کنید. می‏ خواهیم همگام با ما به این مسائل فکر کنید. شاید با برخی از مسائل مطرح شده در این کتاب موافق نباشید و این امری طبیعی است. هدفمان موعظه کردن نیست، بلکه قصد داریم شما را تشویق و کمک کنیم.

از شما می‏ خواهیم به خودتان فکر کنید، و به سوالات مطرح شده پاسخ دهید. معتقدیم که کتاب ورزش و شخصیت ( اصلاح اصول اخلاق ورزشی ) می ‏تواند به شما کمک کند تا درباره این مسائل بیشتر فکر کرده و هم چنین می ‏تواند چارچوبی ارائه کند تا از طریق آن تصمیم گرفته و به بازیکنانتان کمک کنید نه به عنوان ورزشکار بلکه بعنوان یک انسان رشد کرده و به تعالی برسند. هدف نهایی این انعکاس اخلاقی، عملی است یعنی میان اعمال شما، رفتارتان با دیگران و همچنین شخصیت شما تمایز قائل می‏ شود.

امیدواریم کتاب ورزش و شخصیت ( اصلاح اصول اخلاق ورزشی ) بتواند اساسی برای مباحث و تأمل در مورد اخلاق مناسب در ورزش باشد. دوست داریم این کتاب به شما کمک کند تا به این مسائل بیشتر فکر کرده و همچنین بتواند راه حل و دستورالعمل مناسبی در اخیتارتان قرار دهد. اگر به نگرانی‏ های بشر توجه شود، اتفاق ‏های خوبی رخ خواهد داد. قرن‏ ها پیش، سقراط گفته بود که باید به فضیلت و روحمان اهمیت دهیم . وی به حامیانش در آتن توصیه می‏کرد تا حد امکان در پی خوب و عاقل بودن باشند.

مطالعه کتابی در مورد اخلاق ورزشی و تأمل در مورد چنین موضوعاتی می ‏تواند واکنشی جزئی به چالش سقراط باشد. میدان ورزشی، مکانی مناسب برای تماس با جوانان است که می‏ توانیم این مسائل را بارها و بارها در آن مطرح کنیم. چرا به بازیکنان جوان در حین مسابقه و همچنین زندگی نمی‏ گوییم که سعی کنند خوب و عاقل باشند؟
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی