ورزشکار هوشیار (رازهایی برای عملکرد خالص)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
0

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ورزشکار هوشیار

انتشارات حتمی منتشر کرد:
جورج مامفورد، دانش و تجربه فوق‌العاده‌ای در روان‌شناسی ورزش دارد كه به ورزشكاران كمك می‌کند تا در اوج توانمندی‌های بالقوه خودشان به فعالیت بپردازند. او به بسیاری از ورزشكاران در سطح جهانی كمك كرده است تا به پتانسیل واقعی و كامل خود برسند.
جورج مامفورد هوشیاری را به عنوان یكی از عوامل مهم در كنار تمركز و بینش، قلب تمرینات مراقبه می‌داند كه به ورزشكار كمك می‌کند كه هر لحظه از زمان را به طور عمیق و مؤثر زندگی كند و شادی و نشاط را برایش به ارمغان آورد و نیز بتواند درد و رنج تمرینات سنگین و طاقت‌فرسا را مدیریت كند.
هوشیاری برای او به معنی معطوف نمودن توجه، به یك روش خاص در زمان حال است، در حالی كه قضاوتی صورت نگیرد، هر چند كه زندگی فرد به آن بستگی داشته باشد. در واقع در این كتاب مامفورد از تغییر عمیق هوشیاری انسان صحبت می‌کند، نه به عنوان چیزی دور و دست نیافتنی، بلكه به عنوان چیزی كه در زمان حال در دسترس همه ما قرار دارد.
مهم نیست شما چه كسی و در كجا هستید. شما می‌توانید از یوغ بندگی فكرتان نجات یابید و وجدانتان را روشن كنید و آن را در زندگی ورزشی و غیرورزشی روزانه تداوم ببخشید. در این سطح، ناخودآگاه به سوی هوشیاری تازه‌ای به عنوان خود واقعی كشیده می‌شوید تا طعم روشنایی و درك واقعی را بچشید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی