30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
خانواده و تربیت فرزندان
مهارت های نرم برای کودکان در مدرسه خانه و محیط آنلاین

مهارت های نرم برای کودکان در مدرسه خانه و محیط آنلاین (دکسا)

(0)

1,950,000ریال

1,755,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
18

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مهارت های نرم برای کودکان در مدرسه خانه و محیط آنلاین

انتشارات نشر دکسا منتشر کرد:
كتاب حاضر بر آموزش مهارت‌های نرم برای كودكان تمركز كرده است. آموزش در این كتاب به معنای رایج كه با برنامۀ درسی و در یك زمان و به ترتیب شناخته می‌شود صورت‌بندی نشده است بلكه مجموعه‌ای از لحظات آموختنی است که در زندگی كودكان به واقع وجود دارد بنابراین هم در مدرسه و هم در خانه كاربرد دارد.
یکی از باورهای مهم این كتاب نحوۀ آموزش مهارت نرم به معلمان و والدین است كه با یاری هم، بتوانند به کودکان کمک کنند و آنان را برای رویارویی با چالش‌های جهان به افرادی کاملاً آماده تبدیل كنند. کار کردن با هم برای کمک به تربیت بچه‌ها به بهترین نحو و کاهش ترس‌ها و نگرانی‌هایی که در دوران رشد با آن‌ها مواجه می‌شوند.
در این كتاب 14 مهارت نرم مهم به شرح ذیل مطرح و در هر یك اهمیت توجه به موضوع و روش‌های ایجاد مهارت توسط والدین، مربیان و معلمان توضیح داده شده است:
مهارت‌های ارتباطی کمک می‌کند تا بتوان با دیگران ارتباط برقرار کرد، ایده‌های جدید را به اشتراک گذاشت و احساسات و نگرانی‌ها را مطرح کرد. در این مهارت كودكان یاد می‌گیرند كه گوش‌دادن به دیگران و آگاهی از زبان بدن و نشانه‌های غیرکلامی راه‌های ارتباط محسوب می‌شوند.
کار گروهی کمک می‌کند یاد بگیرند که چگونه با دیگران به شیوه‌ای مهربانانه کار کنند و مهارت‌های لازم برای دنیای شغلی آینده خود را توسعه دهند.
آداب معاشرت کمک می‌کند مهربانی، شفقت و مهارت‌های لازم برای کار با دیگران را بیاموزند. کودکانی که اخلاق خوبی دارند به دیگران نشان می‌دهند که افرادی دلسوز و مهربان هستند که هنجارهای اجتماعی را برای موفقیت می‌شناسند.
احترام‌گذاشتن كمك می‌كند احساس شما نسبت به کسی و نحوۀ رفتار شما با او عاقلانه باشد.
همدلی کمک می‌کند یاد بگیرند که دیگران چه احساسی دارند و چگونه می‌تواند به کسانی که مشکلاتی دارند یا نیاز به کمک دارند کمک کنند.
خودداری کمک می‌کند با یادگیری نحوۀ حفظ خونسردی در زمان‌های سخت کار کنند و قادر خواهند بود بعدها راه‌های حل مسئله را در زندگی خود استفاده کنند.
مسئولیت‌پذیری كمك می‌كند كه وظیفه خود را در محیط خانه و مدرسه بدانند و انجام دهند.
انگیزه‌داشتن حرکت برای تکمیل کاری است که فرد شروع کرده و به آن ادامه می‌دهد - حتی اگر جاده ناهموار باشد.
تاب‌آوری ایده گذر از دوران سخت و توانایی ادامه دادن حتی در میان مشکلات و نگرانی‌های زندگی است.
صداقت ایده انجام آنچه درست است، حتی زمانی که هیچ کس آن را نمی‌بیند..
سازماندهی کمک می‌کند تا از آموزش خود بهره بیشتری ببرند و برای محل کار آمادگی بیشتری داشته باشند.
مدیریت زمان یادگیری استفادۀ بهینه از زمان، استفاده عاقلانه از زمان و توانایی پیروی از برنامه‌ها و زمان‌بندی در محیط‌های آموزشی و مشاغل آینده از مهارت‌های مورد نیاز است.
تعادل كمك می‌كند استرس را تحت کنترل قرار داد.
نگرش مثبت فرد باعث موفقیت در کار و مدرسه می‌شود. کودکانی که در سنین پایین نگرش مثبت را یاد می‌گیرند، افرادی که نگرش مثبتی دارند نه تنها از کنار هم بودن لذت می‌برند، بلکه توسط همکاران و کارفرمایان مورد قدردانی قرار می‌گیرند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی