پاریس بی مادر

(0)
نویسنده:

1,950,000ریال

1,755,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
21

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پاریس بی مادر

انتشارات روزبهان منتشر کرد :
در سال 1397 سرکلاس استاد رضا ثروتی، بابک محمود زاده ، کارگردان تئاتر،
از کاراکتری ذهنی که در حال درست کردن یک مخلوط میوه بود به شیوه فرم اتودی ارائه داد که بعدها همان اتود کلاسی موضوع بحث مان شد تا من برای آن ،یک پلات مستقل تهیه کنم اما رفته رفته داستان را مثل تکه هایی از یک پازل، به سوی جهانی کشف نشده کشاندم.
با تحقیقات میدانی در حوزه تاریخ ، به دو مدخل از وقایع جنگ های شبه جزیره بالکان از کشور یوگسلاوی سابق در دهه نود میلادی از قرن بیستم از شویی ، و رویداد انقلاب کبیر فرانسه در اواخر قرن نوزدهم از دگر سو رهنمون شدم؛ دو پیرنگی که به شکلی تلفیقی حقایقی سوخته و مدفون را در زمان حال روایت برایم تصویر سازی کرد . «پاریس بی مادر» حاصل چهار سال از عمر من است و شخصیت هایش تا ماه ها در من زندگی کردند.
مارتین : به شعله سرکش هر چه قدر هم که بالابره و دیواره بکشه، یک جایی فروکش می کنه اما خاکستری که از جنس تن سوخته و کود شده ریشه های منه... مثل یک گلوله فلزی من رو مذاب نگه می داره…
ایزابل : : انگیزه هایی برای واکنشهای مشتی آریستوکرات نما و خُرده بورژوازی های بدل شده در نسیان با حکم احمقانه یک قاضی که همه چیز رو اون روز میخواد طوری ببینه که طعم کیک ردولوتش با قهوه صبحگاهیش روی زبونش یک ترکیب عالی بسازه . مارتین: یک طعم ترکیبی که خوشمزگیش نتونه ریشه های قضاوتش رو برای یک تفکر ناب سازی کرد .
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی