آگاتا کریستی

آگاتا کریستی (قتل با کتاب جادو)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
57

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آگاتا کریستی

انتشارات نگاه منتشر کرد:
“قتل با کتاب جادو” که ترجمه‌ای از (EVILL UNDER THE SUN) می‌باشد در سال 1941 به رشته تحریر درآمد. قتل با کتاب جادو از جمله آثاری است که در آن حوادث و افراد مختلف را در یک محل دور افتاده گرد هم می‌آورد، و خواننده با قهرمانان داستان به جزیره‌ی “لدرکمپ” واقع در South Coast انگلستان می‌روند. البته باید محتاط بود چون جزیره زیاد جزیره‌ی خوشنامی نیست:
جزیره‌ی قاچاقچیان!
در این جزیره هتلی وجود دارد که خانم صاحب هتل که سعی می‌کند هتل که سعی می‌کند هتلش را خوشنام نگاهدارد، و به طور ناخواسته درگیر ماجرایی می‌شود، Jolly Roger Hotel مرکز فوریت‌های تابستانی برای گذراندن تعطیلات بود ولی زمانی که داستان، شروع می‌شود، رنگ و روی دیگری به خود می‌گیرد، انگیزه‌ی قاچاق، سوداگران را به آن جزیره می‌کشاند و آسایش مسافران را به ناآرامی مبدل می‌کند، جای خوشبختی است که کارآگاه پوارو هم در آن هتل به سر می‌برد، اگرچه علی رغم حضور وی قتلی اتفاق می‌افتد، ولی درایت و هوشیاری وی باعث دستگیری قاتل و لاجرم جلوگیری از جنایت بعدی می‌گردد.
دوشیزه روزاموند دارنلی Miss Rosamond Darnely یکی از مسافران هتل یک طراح مشهور، با استعداد، خوش ذوق است،
آقا و خانم اودل گاردنرOdell Gardener زوج آمریکایی که در آن ایام از انگلستان دیدن می‌کنند، دوشیزه امیلی بروستر Miss Emily Brewester علاقمند به قایقرانی و گردش و تفریح، رو استیفن Rew Steohen Lane، و افسر عالی رتبه‌ی بازنشسته به نام ماژور باری Major Barry، آقا و خانم پاتریک ردفرن Patrick Redfern، آقای هوریس بلات Mr. Horace Blatt که به ویژه برای پاروزنی و قایقرانی به آنجا آمده است، کاپیتان کنیث مارشال Capitan Kenneth Marshal همسر آرلناArlena یک هنرپیشه که از کار هنرپیشگی کنارگیری کرده، و لینداLinda دختر خردسال او که از آن شوهرش می‌باشد، شخصیت‌های اصلی داستان اند.
از نظر کلی در کتاب ” قتل با کتاب جادو ” خواننده با ترکیبی از شخصیت‌های واقعی ولی بسیار گوناگون برخورد می‌کند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی