30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
30 نگرش برای تحول زندگیتان
30 نگرش برای تحول زندگیتان

30 نگرش برای تحول زندگیتان

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
82

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب 30 نگرش برای تحول زندگیتان

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
این كتاب به‌خوبی نشان خواهد داد كه چطور نگرش صحیح، یكی از كلیدهای اصلی برای زندگی موفق به‌شمار می‌آید. شما با خواندن این كتاب متوجه می‌شوید كه نگرشتان نه‌تنها بر تعاملات، بلكه بر نتیجه‌ی تمام كارهایتان تأثیر می‌گذارد. بنابراین نگرش مثبت به شما كمك می‌كند تا با موفقیت از میان ]سختی‌های[ زندگی گذر كنید درحالی‌كه نگرش منفی به الگوهای مخرب پیوندتان می‌دهد؛ الگوهایی كه شما را محكوم به شكست خواهد كرد.
كلماتی كه به زبان می‌آورید به نگرشتان دامن می‌زند؛ بنابراین برای جذب شرایط مناسب در جهت موفقیت، باید به‌طور خودآگاه از شیوه‌ی بیانی مناسب و موفقیت‌ساز در گفتارتان استفاده كنید. مثلاً اگر بعد از هر اشتباه به خود بگویید: «من هیچ‌وقت كاری را درست انجام نمی‌دهم»، احتمال آن زیاد است كه در تلاش بعدی نیز شكست بخورید؛ ولی اگر پس از ارتكاب به خطا به خود بگویید: «من تصمیم‌هایی درست می‌گیرم و از هركدام نكته‌‌ای تازه‌ می‌آموزم» در این ‌صورت با تجربه‌های زندگی‌تان نیرومندتر می‌شوید. البته باید پذیرفت كه همه‌ی ما گاهی در زندگی اشتباهاتی مرتکب می‌شویم. اگر دچار اشتباهی نمی‌شدیم، بدین‌ معنی ‌بود كه اصلاً هیچ‌كاری انجام نداده‌ایم و دقیقاً همین‌جاست كه نگرش ما اهمیت می‌یابد، زیرا نگرش ماست که نسبت به اشتباهاتی كه مرتكب می‌شویم تعیین می‌كند این اشتباهات مانعی برای رشدمان می‌شوند یا فرصتی برای آن.
شما زمانی می‌‌توانید به‌جای كلمات مخرب از كلمات مفید در گفتارتان استفاده كنید كه بدانید كلمات تأثیر چشم‌گیری در زندگی‌تان دارند و هنگامی‌كه كلمات مفید را به زبان می‌آورید، به‌تدریج زندگی دلخواهتان را می‌آفرینید. بله، واژه‌ها به‌تنهایی شما را به‌سمت موفقیت هدایت می‌كنند.
طی دو دهه‌ی اخیر، من به‌خاطر سخنرانی برای سازمان‌ها و شركت‌های مختلف به سراسر آمریكا سفر كرده‌ام و در این مدت نیز بخت، یار بوده است تا با هزاران فرد موفق و سرشناس در مقام‌های گوناگون صحبت كنم و دریافتم كه همگی آن‌ها بدون استثنا پیوسته از واژه‌هایی در گفتارشان استفاده می‌كرده‌اند كه با موفقیت و نگرش پیروزی‌شان همراستا بوده است. من نیز از صحبت‌های آن‌ها یادداشت‌هایی برمی‌داشتم و در خلال آن، 30 واژه‌ی كلیدی‌ای كشف كردم كه این افراد سرشناس بارها در گفتارشان به‌كار می‌بردند. احساس من این است كه تنها یك واژه در هر روز از ماه به شما در ایجاد نگرش مورد نیاز و همسو با موفقیت‌تان كمك خواهد كرد. به‌همین‌منظور، من در این كتاب كوچك این 30 واژه‌ی كلیدی را گردآوری كرده‌ام و هر‌یك از آن‌ها را همراه با تعریف واژه‌ها، باورهایی نسبت به آن‌ها و داستان‌های شخصی افراد، افكار و نقل قول‌های روزانه‌ای آورده‌ام كه شما را ترغیب می‌كند تا این عقاید و گفته‌ها را به مرحله‌ی اجرا درآورید.
در عصر کنونی كه فناوری با سرعت رو به پیشرفت است، بسیاری از ما نمی‌توانیم حتی چند دقیقه‌ای وقت بگذاریم، در سكوت بنشینیم، به درونمان بپردازیم، آرامش بیابیم و استراحت كنیم. با توجه به زندگی پرمشغله‌ای كه دارید، ممكن است حتی خواندن یك فصل از جدیدترین كتاب پرفروش در زمینه‌ی خود‌یاری را كاری سخت بدانید، یا گوش دادن به نوارهای انگیزشی مورد علاقه‌‌تان را جهت به‌دست آوردن تعادل و تمركز مجدد، كاری بس دشوار قلمداد كنید. با‌ وجود‌ این شخصاً بر این باورم برخی مسائل روزانه كه اغلب هم دلهره‌آور هستند، شما را به شنیدن یا خواندن جمله‌ای الهام‌بخش یا تشویق‌آمیز یا نقل قولی تأثیرگذار نیازمند می‌كند. در‌واقع شما به هر‌چیزی كه جهت فكرتان را تغییر بدهد، روحیه‌‌تان را تقویت كند، متمركز‌تان سازد و شما را به مسیر بازگرداند، نیاز پیدا می‌كنید.
بنابراین این كتاب با در نظر گیری برنامه‌‌ی فشرده‌ی زندگی شما نوشته شده است. به‌جای تلاش برای دادن هفت وعده‌ غذا به شما آن هم وقتی تنها فرصت خوردن یك غذای سرپایی را دارید، من لقمه‌های آبداری را به‌نام لقمه‌های آگاهی به شما می‌دهم تا آن‌ها را یكی‌یكی‌ بخورید. بدین‌شكل شما با سلاحی آشنا می‌شوید تا با آن شك و تردید درونی‌تان را خنثی كنید. هر‌یك از این لقمه‌ها دانش و توانی ایجاد می‌كند تا بتوانید با كمك آن از لحظه‌های دشوار زندگی عبور كنید.
هر زمان‌كه احساس بی‌قراری كردید یا اگر هنوز هم به شنیدن یا خواندن واژه‌ای، نقل‌ قولی یا چیزی كه عزت ‌نفس یا نگرشتان را تقویت كند احتیاج دارید، این كتاب را بردارید. پاسخ، انگیزه‌ و منبع الهام شما، سلاح گفتاری‌تان در این صفحات هستند. تمام داستان‌های این كتاب واقعی‌اند، گرچه بعضی اسامی را به‌منظور حفظ حریم خصوصی این افراد تغییر داده‌ام. شما نیز پس از خواندن این كتاب، می‌توانید داستان واقعی موفقیت خود را ضمیمه‌ی آن كنید!
به‌خاطر بسپارید كه نگرش همه‌چیز است و كلید دستیابی به موفقیت این است كه بگویید، باور کنید، دریافت كنید.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی