پک شکستن تقدیر

پک شکستن تقدیر (با CD)(قابدار)

(10)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
388

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پک شکستن تقدیر

انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی منتشر کرد: همه ما روزی که به سن حدود سی سالگی می رسیم خود را با انبوهی از سوالات بی جواب روبرو می بینیم. دیگر آنچه در گذشته به ما لذت می داد برایمان لذت بخش نیست. کم کم دوره شک شروع می شود. آیا کاری که دارم را باید ادامه دهم؟ آیا باید ادامه تحصیل دهم؟ آیا حالا که چند سالی از ازدواجم می گذرد و دیگر شور اولیه در آن نیست باید کاری برای آن انجام دهم؟ آخر و عاقبت من و زندگی ام به کجا خواهد انجامید؟ راستی چرا علیرغم موفقیت های فراوانی که در زندگی کسب کرده ام احساسم با زندگی ام خوب نیست؟ این سن شما، سن تجدیدنظر در زندگی است. حالا اگر احساس می کنید آن چه که بر شما مقدر شده، شما را راضی نمی کند باید با این مجموعه، «شکستن تقدیر» تان را آغاز کنید. جیمز هالیس روانکاو برجسته پیرو مکتب پروفسور کارل گوستاویونگ، تعبیر جالبی از این مقطع زندگی دارد. او می گوید شما اکنون وارد «جنگل تاریک» شده اید. شما تا نیمه جنگل با احساسی خوب آمده اید و اکنون احساس گمشدگی شما را عذاب می دهد. راه رهایی را در این مجموعه خواهید یافت. فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • آرتا دارابی
    • پاسخ به نظر

    این پک شامل همه کتابهای شکستن تقدیر میشه؟ یعنی التیام روح مرد و زن- مرداب روح- پیدا کردن معنا در نیمه دوم زندگی- پروژه نیمه دوم عمر- پروژه باغ عدن- خلق معنویت رشد یافته - و یافتن معنا در نیمه دوم عمر میشه؟؟

    • تصویر کاربر

      • مدیر سایت
      • پاسخ به نظر

      این پک شامل ملاقات های سرزمین باتلاقی روح - راز های مدیریت وارن بافن - مرداب روح - پیدا کردن معنا در نیمه دوم زندگی - خلق معنویت رشد یافته - التیام روح زن و مرد است.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی