عاشقانه‌ها (پائولوکوئلیو)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
46

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب عاشقانه‌ها

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
پائولو كوئیلو متولد 1947 در برزیل است و یكی ‌ از پرخواننده ‌ترین و تاثیرگذارترین ‌نویسندگان ‌حال حاضر جهان به شمار می آید‌. او در سال 2000 میلادی که زمان اوج ترجمه و انتشار آثارش در ایران بود، به کشورمان آمد و به گرمی از سوی نویسندگان و مخاطبانش مورد استقبال قرار گرفت.
برخی‌ او را كیمیاگر واژه‌ها می‌دانند و برخی‌ دیگر نویسنده‌ای‌ عامه‌پسندش می خوانند. اما در هر حال‌ كوئلیو یكی‌ از تاثیرگذارترین‌ نویسندگان‌ قرن‌ حاضر است‌ و آثارش در ایران از بسیاری از نویسندگان فارسی زبان داخلی بیشتر چاپ شده و مورد اقبال قرار گرفته است.
خوانندگان‌ بی‌شمار او از 150 كشور، فارغ‌ از فرهنگ‌ و اعتقادات‌ خود، او را نویسنده‌‌ مرجع‌ دوران‌ ما نامیده‌اند. تا جایی که می‌دانیم كتاب‌های‌ او به‌ 66 زبان‌ ترجمه‌ شده‌ و همواره‌ در فهرست‌ كتاب‌های‌ پرفروش‌ بوده‌ است.
افكار، فلسفه‌ و موضوعات‌ مط‌رح‌ شده‌ در آثار او، بر ذهن‌ میلیون‌ها خواننده‌‌ تاثیر گذاشته‌ است‌؛ به گونه‌ای که گفته‌اند پس از مطالعه آثار او متحول شده و‌ به‌ دنبال‌ یافتن‌ راه‌ خویش‌ و روش‌های‌ تازه‌ برای‌ درك‌ جهان‌ و زندگی برآمده‌اند.
یکی از ویژگی‌های اصیل آثار کوئیلو جمله پردازی ها و توصیفات حیرت‌انگیز او از مفاهیم عمیق بشری است. این کتاب بیش از هر چیز به عاشقانه‌های کوئیلو توجه داشته است. کتاب در قطع خشتی با کاغذ گلاسه و مدیریت هنری سعید زاشکانی عرضه شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی