هیتلر

هیتلر (2جلدی)

(38)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
2883

علاقه مندان به این کتاب
38

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هیتلر

«هیتلر» نوشته یوآخیم فست، یکی از معتبرترین آثار درباره‌ زندگی پر فراز و نشیب این دیکتاتور آلمانی است. چاپ این کتاب در کشور آلمان، با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شد و یکی از پر فروش‌ترین آثار دوره خود نام‌ گرفت. در پی این توجه و استقبال در کشور آلمان، کتاب «هیتلر»، که در بیش از هزار صفحه نوشته شده بود، به زبان‌های بسیاری ترجمه شد تا کتاب «هیتلر»، به اثری کلاسیک و سندی معتبر از زندگی یک مرد، یک ملت و تاریخ یک دوره تبدیل شود. این اثر، روایتی از کشور آلمان به قلم کسی است که در همان کشور زیست و عواقب دیکتاتوری‌های هیتلر را با چشمان خود مشاهده کرد. مجله «تایمز» هم در توصیف این کتاب نوشت: «هیتلر» به عنوان یک تاریخچه و یک زندگی‌نامه، دستاوردی عظیم و داستانی جذاب است. این دوره از تاریخ آلمان بسیار دقیق و جذاب روایت شده و تنها یک آلمانی می‌توانست به این خوبی، از پس آن برآید. این اثر، در سال ???? میلادی منتشر شد و بعد از کتابی به قلم آلن بولا، می‌توان آن را دومین اثر قابل‌استناد، درباره زندگی هیتلر و نخستین اثر آلمانی زبان، در این زمینه دانست. مهدی سمسار، آثار دیگری از جمله «دنیای سوفی» (رمان تاریخ حکمت غرب) نوشته یاستین گاردر، «عطر» اثر پاتریک زوس، «دنیای تئو» نوشته کاترین کلمان را به فارسی ترجمه کرده بود.

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • محمد مهدی دهقانی
    • پاسخ به نظر

    یک کتاب تحقیقی از محقق به نام آلمانی ، یوآخیم فست . دریچه ای تازه برای شناخت یکی از مهمترین شخصیتهای قرن بیستم ترجمه ی یکی از بهترین مترجمان ایران

  • تصویر کاربر

    • سید هادی نظام الحسینی
    • پاسخ به نظر

    نقش و اهمیت هیتلر را باید بدون نقش و دروغهای فاتحان جنگ جهانی دوم بررسی کرد . جایگاه ارزشمند هیتلر در موقعیت دقیق آلمان امروزی را باید بدون تبلیغات دروغین و ساخته و پرداخته بعد از جنگ جهانی دوم بررسی کرد .

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی