30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
همه کاری که باید بکنی کشتن است

همه کاری که باید بکنی کشتن است

(10)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1042

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب همه کاری که باید بکنی کشتن است

انتشارات تندیس منتشر کرد:
"فقط یک چیز بدتر از مردن وجود دارد. اینکه دوباره و دوباره بمیری... هنگام حمله ی فضایی ها، کیجی کی ریا فقط یکی از تازه سربازانی ست که لباس نظامی به تنش کرده اند و به عنوان توپ دم گوشت به میدان نبرد می فرستندش. کیجی در جنگ می میرد و در نتیجه ی یک سری حوادث هر روز صبح دوباره زنده شود تا دوباره بجنگد و دوباره بمیرد."
او در 158 امین چرخه ی میان مرگ و زندگی اش متوجه چیزی متفاوت می شود، چیزی که انتظارش را نداشت: سرباز زنی که او را با نام (عوضی تمام فلزی) می شناختند. آیا(عوضی) کلید فرار کیجی است یا مسبب آخرین مرگ او؟
داستان (همه ی کاری که باید بکنی کشتن است) در آینده ی نزدیک نامعلومی رخ می دهد که در آن موجوداتی فضایی به نام (میمیک) به زمین حمله کرده اند و نه تنها نژاد بشری، بلکه حیات تمامی گونه های گیاهی و حیوانی را در معرض انقراض قرار داده اند. این داستان در واقع روایتی از گذار شخصیتی دو انسان معمولی-کیجی کی ریا و ریتا ورتاسکی-ست که مجبور به انجام کاری غیرعادی می شوند. آن ها با پشت سرگذاشتن مسیر دورنی و بیرونی دشواری باید زمین را از حمله ی بیگانگان نجات دهند.
هیروشی ساکورازاکا، متولد 1970 ژاپن، نویسنده ی لایت ناول های علمی-تخیلی و فانتزی ست. شناخته ترین رمان او (همه ی کاری که باید بکنی کشتن است)، در ژانر علمی-تخیلی. هیجانی، می باشد و در سال 2014 کمپانی (برادران وارنر)، با برداشتی آزاد از روی این رمان، فیلمی با عنوان (لبه ی فردا) ساخت.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مساح حاتمی
    • پاسخ به نظر

    قبلا یه چکیده ای از کتاب در اختیار بود الان انتظار دارین از رو جلد کتاب بخریم؟

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی