برف چون خاکستر (2)(یخ چون آتش)

(5)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
704

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب برف چون خاکستر

انتشارات باژ منتشر کرد:
سه ماه از آزادی وینتری ها و پادشاه اسپرینگ ، آنگرا، ناپدید شده است.
میرا فقط می خواهد مردمش در امان باشند. وقتی وینتری ها مجبور می شوند برای پرداخت بدهی کردلی ها معدن هایشان را حفر کنند چیزی قدرتمند و احتمالا خطرناک پیدا می کنند : شکاف جادوی گم شده پرایموریا ،آخرین باری که دنیا به این حجم از جادو دسترسی داشت ، تخم فساد پاشیده شد . پس وقتی پادشاه کردل ، میرا و ترون را مامور کرد که راز های شکاف را کشف کنند.میرا نقشه کشید تا با استفاده از این سفر برای بسته نگه داشتن شکاف و در امان نگه داشتن وینتر کمک جمع کند حتی اگر به معنای درگیر شدن با ترون باشد اما آیا می تواند بدون به خطر انداختن کسانی که دوستشان دارد ، این کا رار انجام دهد؟
«ماتر» فقط میخواهد آزاد باشد وحشتی که گریبان گیر وینتری ها شده تازه و عریان در ژانویا جولان می دهد و وینتر را در برابر ظلم روز افزون کردل آسیب پذیر میکند . هنگامی که میرا در جست و جوی هم پیمانانی آنجا را ترک می کند ماتر تصمیم می گیرد امینت وینتر را خود به دست بگیرد. آیا می تواند امپرتوری شکست خورده اش را دوباره بسازد و مردمش را از خطرات جدید حفظ کند؟
در حالی که پرده قدرت و فریب محکم تر بافته می شود ، ترون برای جادو می جنگد ماتر برای آزادی و میرا کم کم فکر می کند نه تنها برای ویتر که باید برای کل دنیا بجنگد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی