برای قاتلم

برای قاتلم

(3)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
157

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب برای قاتلم

انتشارات شهید ابراهیم هادی منتشر کرد:
حضور در رفسنجان برای این بنده ی خدمتگزار، بسیار خاطره انگیز است. شهر رفسنجان و مردم عزیز آن را از سال های بسیار دور مرکز و کانون توجه به حقایق اسلام و نقطه ی ثقلی از نقاط مهم کشور در مبارزه ی با طافوت شناختیم. مردم رفسنجان در دوران اختناق به معنای حقیقی کلمه در صراط مستقیم الهی پایداری و پافشاری کردند. روزی که نام و یاد و فتوای امام بزرگوار در سرتاسر کشور به وسیله ی دستگاه پلیسی اختناق طاغوتی ممنوع و جرم بود، مردم رفسنجان در شهر شجاع و آزاده ی خودشان، مسجدی به نام امام بزرگوار نامگذاری کردند؛ به نام آن بزرگوار سخن گفتند و راه او را ترویج کردند.
بنده در سفرهای متعددی که به این شهر آمدم و با محبت صمیمانه ی شما مردم رفسنجان روبرو شدم، مطالبی را در این شهر به صورت علنی و بر سر منبرها می توانستم تشریح کنم که در هیچ نقطه ی دیگر کشور چنین امکانی برای ما به وجود نمی آمد. د این جا مردم، آگاه و هوشیار بودند؛ آماده به کار و پا در رکاب بودند؛ همین وضعیت در طول سال های متمادی ادامه پیدا کرد و بعد از پیروزی انقلاب هم رفسنجان از جمله مراکزی بود که به مصداق (صدقوا ما عاهدو الله علیه)، پیمان خود را با خدا، با امام زمان (عج) و با حرکت عظیم اسلامی نگسست. در میدان های دفاع مقدس، مردان رفسنجانی، جوانان رفسنجانی، و در پشت جبهه و در بخش پشتیبانی، زنان رفسنجانی نقش بسیار مهمی ایفا کردند.
خدا را شکر می کنیم که بر شما مردم عزیز منت نهاد و شما را در صراط مستقیم خود پایدار نگه داشت. بحمدالله اموز نام و یاد رفسنجان و شخصیت های ممتاز و برجسته ی رفسنجانی درآفاق کشور شناخته شده هستد. مردم رفسنجان دارای نام نیک اند؛ سابقه ی آنها درخشان است و بسیاری از دست اندرکاران مبارزات، این را از نزدیک شاهد بودند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی