30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
روانکاوی و روان‌درمانگری
درمان شناختی رفتاری اختلال وسواسی جبری دوران کودکی
درمان شناختی رفتاری اختلال وسواسی جبری دوران کودکی

درمان شناختی رفتاری اختلال وسواسی جبری دوران کودکی (درمانگر)

(2)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
259

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب درمان شناختی رفتاری اختلال وسواسی جبری دوران کودکی

انتشارات ارجمند منتشر کرد:
اختلال وسواسی جبری یکی از اختلالات مهم در روان‌پزشکی کودک و نوجوان است زیرا با اینکه شایع است معمولاً از نظر پنهان می‌ماند و زمانی فرد به سیستم تشخیص و درمان مراجعه می‌کند که سال‌ها است از بروز اختلال می‌گذرد. کودکان و نوجوانان مبتلا به وسواس معمولاً آگاهی چندانی به ماهیت اختلال خود ندارند و نگران‌اند که اگر علائم‌شان آشکار شود، بیمار، بد و یا ضعیف قلمداد شوند. بسیاری از این کودکان هم‌زمان به سایر اختلالات از جمله تیک و بیش‌فعالی/ کم‌توجهی مبتلا هستند و این موضوع باعث می‌شود که وسواس کمتر مورد توجه قرار گیرد.
اختلال وسواسی جبری به درمان‌های شناختی رفتاری پاسخ مناسبی می‌دهد اگر درمان به‌موقع آغاز شود و طبق اصول صحیح علمی انجام گیرد. این راهنما مجموعه‌ای از روش‌های ارزیابی، تشخیص و درمان اختلال وسواسی جبری را در کودکان و نوجوانان فراهم آورده است و با استفاده از همکاری والدین به درمانگر کمک می‌کند درمان را به صورت مؤثرتر پیش ببرد.
پروفسور جان پیاسنتینی؛ روان‌شناس بالینی کودک و نوجوان که در دانشگاه کالیفرنیا مشغول به کار می‌باشد، تألیفات متعددی برای کودک، نوجوان، خانواده و درمانگر در حوز? اختلال وسواسی– جبری و تورت دارد. او یکی از نویسندگان مجموعه کتاب‌های «درمان‌های مؤثر» است.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی