30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
داستانی درباره خلاقیت و شهامت
داستانی درباره خلاقیت و شهامت

داستانی درباره خلاقیت و شهامت (اژدهای طلایی)

(0)
مترجم:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
108

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب داستانی درباره خلاقیت و شهامت

انتشارات جیحون منتشر کرد:
حکایتی جدید پیرامون مخاطرات و امکانات متفاوت بودن در سازمان ها
کتاب داستانی درباره ی خلاقیت و شهامت به موضوع مهم تنوع نیروی کاری دیدگاه جدیدی می بخشد. این کتاب حکایتی است برای عصر ما که به شیوه ای بلیغ و جذاب نگاشته شده است. این داستان بیانگر واقعیتی است که همه روزه در سازمان های سراسر دنیا اتفاق می افتد- چگونگی مدیریت افزایش تنوع نیروی کار به منظور جذب استعداد، انرژی و تعهد تمامی کارمندان. این کتاب بیستمین ویرایش اثر فوق بوده و حاوی نکات، ابزارها و راهبردهای جدید برای افرادی است با خصوصیات پنگوئنی و طاووسی.
تفاوت ها برای جدایی و بیگانه شدن نیستند. ما متفاوت خلق شده ایم تا نیاز به یکدیگر را درک کنیم و بفهمیم. انواع مختلف پرندگان باید با هم جمع شوند تا با قرار دادن نبوغ، مهارت ها و خلاقیت ها در کنار هم بتوانند سرزمین فرصت ها را خلق نمایند. تفسیر و توضیح واژه های این کتاب دوست داشتنی این است: تبادل دانش ما را خردمند می کند، و خردمندی موجب موفقیتمان می شود. (اسقف اعظم دسموند توتو برنده ی جایزه ی صلح نوبل)
گالاگر و اشمیت حقیقتی ضروری پیرامون گذر از بحران سازمان های معاصر را در قالب داستانی لطیف بازگو می کنند. کلید حل این بحران چیزی نیست جز نیروی گوناگونی و تنوع و به کمک همین نیرو می توانیم نتایج متمایزی را کسب کنیم. (جی. کوزس نویسنده ی چالش رهبری)
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی