قصه های پریان

قصه های پریان (کتاب خاکستری)(شومیز)

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
178

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قصه های پریان

انتشارات هیرمند منتشر کرد:
تقریبا غیر ممکن است بتوانیم دوران کودکی را بدون توجه به دنیای فریبنده ی داستان های سرزمین پریان تجسم کنیم. دختر بزچهره، پرونلا، پارچه ی ضخیم پشمی، قصه سه پسر هالی، غول و کوتوله ها، هیولا و جادوگر، غول و گری و این قبیل داستان ها هستند که دختران و پسران تمامی سرزمین ها را در تمام دوران به هیجان آورده اند.
از زمانی که قصه های بسیار موفق اندرولانگ به رنگ های مختلف به چاپ رسید، مایه ی سرگرمی و تفریح هزاران نوجوان بوده است. بسیاری از پدران و مادران هم این قصه های قدیمی فراموش نشدنی را برای فرزندانشان خوانده اند.
قصه های پریان خاکستری شامل داستان های مهیج و شگفت انگیزی از کشورهای لیتوانی، آفریقا، آلمان، یونان و فرانسه است. با وجود این، قصه های پریان فصل مشترک تمام داستان هاست. قصه هایی که کودکان و بزرگ سالان با چالش ها و رویدادهایشان نا آشنا نیستند.
داستان الاغی که تبدیل به شاهزاده میشود، چرخ نخ ریسی که خزه ها را به ابریشم تبدیل میکند، پریان انتقام جو و دختران دوست داشتنی از پدرانی شبیه غول که حتی وقتی در شرایط جدیدی ظاهر میشوند، خوانندگان با آن ها ارتباط برقرار میکنند.
به طور کلی، این مجموعه شامل 34 داستان است که تمامی آن ها به نثری روان و واضح نقل شده اند. لانگ به عنوان متخصص ادبیات کهن فردی شناخته شده است و همین امر سبب شده مجموعه قصه های پریان مورد استقبال خوانندگان از سراسر جهان قرار بگیرد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی