تشخیص و درمان در آیورودا

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
89

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تشخیص و درمان در آیورودا

انتشارات نیاکان منتشر کرد:

هنوز برای بسیاری از مردم رشد شگفت‌انگیز روش‌های درمانی طب سنتی و مکمل، تاسیس رو به گسترش درمانگاه‌های مرتبط به آن و توسعه و کشت گیاهان دارویی و حتی اعتلا و حرمت این روش‌ها نزد پزشکان، محققان و مجامع درمانی و بهداشتی جهان روشن نیست. از سوی دیگر برای برخی این سوال مطرح می‌شود که اصولا چرا این روش‌های درمانی کنار گذاشته شدند تا این که دوباره احیا شوند.
برزو قادری در فصل اول تازه‌ترین اثر خود به نام “تشخیص و درمان در آیورودا” که از سوی انتشارات نیاکان منتشر شده است به این پرسش پاسخ داده است.
آیورودا یک سیستم جامع بهداشتی درمانی است که تلاش می‌کند با هم‌سویی عمیق بین ابعاد جسمانی و روانی در تناسب با هم، سلامتی را تا ژرف‌ترین لایه‌های حیات حاصل کند. کتاب تشخیص و درمان در آیورودا در باره آیورودا، پزشکی طبیعی هند است. این کتاب در چهار بخش و 16 فصل با عناوین بررسی علل گرایش به درمان‌های طب مکمل در دهه‌های اخیر؛ آیورودا پزشکی طبیعی هند؛ سامکهیا بنیان فلسفی طب سنتی هند؛ سه رکن حیات؛ رویکرد آیورودا به قوای عالی حیات؛ دوشاهای سه‌گانه؛ کارکردهای پنچ‌گانه دوشاها و اهمیت آنها؛ بافت‌ها، آگنی، مالا و شروتاها؛ اصول تشخیص؛ تشخیص از طریق زبان؛ تشخیص بر پایه نبض؛ تحلیل بیماری از چشم‌انداز آیورودا؛ آرام ساختن دوشاها؛ پانچاکارما و مقدمات آن؛ تحلیل فنون اصلی پانچاکارما و مدیریت شخص پس از آن؛ سایر روش‌های درمان در آیورودا نوشته شده است.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی