Act like a Success Think Like a Success

(1)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
223

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب Act like a Success Think Like a Success مثل یک موفق عمل کن، مثل یک موفق فکر کن

انتشارات جنگل منتشر کرد:

در کتاب جدید خود، استیو رمزوراز موفقیت را توضیح می‌دهد. او قرار است به شما نشان دهد چگونه از مردی که زندگی‌اش را به دوش می‌کشید و شب‌ها در ماشین می‌خوابید، به یک مرد موفق و 40 میلیون دلاری تبدیل شد.
در تمام موقعیت‌های زندگی ما باید تصمیم‌هایی اتخاذ کنیم، و چه خوب که بتوانیم همیشه تصمیم‌های درست را بگیریم و با جدیت به سمت رویای خود گام برداریم. استیو معتقد است هرکس که مشتاق داشتن یک زندگی خوب و موفق است باید انتظار هر گونه اتفاق یا پیشامد را نیز داشته باشد!
در این کتاب، استیو قوانین آزموده شده خودش را ارائه می‌دهد. قوانینی که حتی برنامه خواب شما را نیز دست خوش تغییر می‌کند. برای مثال، او یک برنامه خواب 5 ساعته را پیشنهاد می‌دهد چرا که به اعتقاد او فردی که بیش از این ساعت بخوابد هرگز درباره رسیدن به موفقیت و رویاهایش جدی نیست. همچنین، او مفاهیم کار و تلاش و ثروت و موفقیت را نیز به دقت واکاوی می‌کند. به عبارتی، تمام آن چه که شما نیاز دارید تا بتوانید رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید، در این کتاب گردآوری شده است.
استیو هاروی (-1957) نویسنده و کمدین مشهور آمریکایی است. او تاکنون چندین کتاب نوشته و نمایش های بسیاری را مجری گری کرده است. او شش بار برنده جایزه Daytime Emmy Award و دو بار برنده جایزه Marconi Award و چهارده بار برنده جایزه NAACP Image Award شده است.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی