وقتی کبوترها ناپدید شدند

(4)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
449

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب وقتی کبوترها ناپدید شدند

انتشارات بیدگل منتشر کرد:
سفی اکسانن در سال‌های اخیر به شتاب تبدیل به جنجالی‌ترین نویسنده در اروپا و آمریکای شمالی شده است. او توانسته یک تنه همه گوش‌ها را به سمت فنلاند تیز کند. اکسانن وقایع مستند را دستمایه نمایش‌هایش قرار می‌دهد و پیش از آغاز نگارش، دست به پژوهش‌ها وسفرهایی اکتشافی می‌زند که بیشتر به کاوش‌های تاریخی و اجتماعی می‌ماند.
چیره‌دستی‌اش در قصه‌گویی، شخصیت‌پردازی و غافلگیری‌های هولناک سبب شده نمایشنامه‌ها و رمان‌هایش را به بیش از پنچاه زبان برگردانند.از سوی دیگر، موضع‌گیری‌های تند و بی‌پروای این زن جوان پیرامون موضوعات سیاسی منطقه و جهان، او را در مرکز توجهات قرار داده است.
((وقتی کبوترها ناپدید شدند.)) نخستین نمایشنامه فنلاندی در زبان پارسی است. نمایش در منطقه بالتیک (کشور استونی) می‌گذرد و به بخشی از جنگ جهانی دوم و پیامدهایش می‌پردازد که ما از آن بی‌خبریم اکسانن قماشی را نقش می‌زند که آبروی عمومی، اصرار بر لاپوشانی‌اش داشته است. او این شخصیت را چنان بی‌رحمانه عریان می‌کند که برخی در استونی از او می‌رنجند.
مجموعه نمایشنامه‌های بیدگل، مجموعه‌ای منحصر به فرد از نمایشنامه‌هایی است که یا تا به‌حال به فارسی ترجمه نشده‌اند و یا ترجمه مجدد نمایشنامه‌هایی خواهد بود که از هر جهت لزوم ترجمه درباره آن‌ها حس می‌گردد.
فروشگاه اینترنتی30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی