30بوک
کتاب عمومی
پزشکی و روان‌درمانی
عمومی
دایره المعارف اعتیاد و مواد مخدر
دایره المعارف اعتیاد و مواد مخدر

دایره المعارف اعتیاد و مواد مخدر

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
96

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دایره المعارف اعتیاد و مواد مخدر

انتشارات ارجمند منتشر کرد:
امروزه وحشت از اعتیاد و مواد مخدر، گریبان‌گیر بسیاری از خانواده‌های کشور ماست. با توجه به اینکه درصد بالایی از جمعیت کشور ما را جوانان تشکیل می‌دهند و مواد محرک و مخدر به‌صورتی وسیع، با تنوع زیاد و گاه با بهایی بسیار ارزان در بازارهای پنهانی قابل تهیه است، اعتیاد به یکی از معضلات جدی اجتماع تبدیل گردیده. گمان می‌رود با احتساب خانواده هر یک از معتادان، مابا رقم‌های وسیع‌تری از ارقام اعلام شده 2/5 میلیون نفر، از گرفتاران در این شبکه پیچیده، سر و کار خواهیم داشت.
بدین سبب ساختار این کتاب به‌نحوی تنظیم گردیده که کلیه مواد موجود، به همراه سوء مصرف، بیش‌مصرفی، مسمومیت و سایر نکات علمی، به ساده‌ترین روش و بدون اتلاف وقت، در هر صفحه آمده است. علاوه بر آن، تاریخچه خواندنی مواد و اعتیاد به آن، از قرن‌ها پیش تا به امروز (شامل: کشت و توزیع، ساخت و پرداخت، سایر معضلات جهانی و فرم های مبارزه با آن) و بسیاری مطالب خواندنی دیگر در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.
نویسندگان این کتاب، دکتر ماهیار آذر و دکتر سیما نوحی، دانشیاران دانشگاه در رشته روان پزشکی و علوم رفتاری هستند و تاکنون افزون بر بیست عنوان کتاب در زمینه آسیب‌های اجتماعی، در طی بیش از 30 سال فعالیت در این زمینه، تألیف و ترجمه کرده‌اند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی