30بوک
کتاب عمومی
مذهبی
عمومی
هنر در لحظه زندگی کردن

هنر در لحظه زندگی کردن

(28)

1,690,000ریال

1,521,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2815

علاقه مندان به این کتاب
38

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هنر در لحظه زندگی کردن

انتشارات میلکان منتشر کرد:
«بخشی از بزرگ‌سال‌بودنْ به‌عهده‌گرفتن مسؤلیتِ فراهم کردنِ رفاه برای جسم و روحِ خودتان است. بخشی از بالغ بودن هم یادگرفتنِ نحوه‌ی رفعِ نیازهای خودتان است. چون وقتی به این موضوع می‌رسید، با چند استثنا، هیچ‌کس دیگری نمی‌تواند این کار را برای شما انجام دهد.»
-از متن کتاب-
شانا نیکوئیست، نویسنده‌ی پرفروشِ نیویورک تایمز، در این کتاب شما را همراهی می‌کند تا به منظره‌ی زندگی‌تان نگاهی بیندازید و ببینید زندگی‌تان چطور می‌شود اگر از فشار بی‌نقص‌بودن رهایی یابید و به‌سادگی در زمان حال و در میانه‌ی شلختگی و روزمرگی سرکنید.
شانا نقل می‌کند که «چند سال پیش، دیدم خسته و منزوی شده‌ام. هم روحم بیمار بود و هم بدنم. از همیشه خسته‌بودن و ازپاافتادن به‌خاطر این‌همه کار خسته شده بودم. با هرکسی که صحبت می‌کردم، به نظر می‌رسید تقریباً همان حال‌وروز را دارد: در آرزوی برقراری ارتباط، معنا، عمق، اما ناکام‌مانده به‌خاطر مشغله‌ی زیاد. من همسر، مادر، دختر، خواهر، دوست، همسایه و نویسنده هستم و خوب می‌دانم ناکام‌ماندن چه حسی دارد. اما در طول چند سال گذشته روشی برای زندگی‌کردن آموخته‌ام که با لطف، عشق، استراحت و بازی همراه است. از آن‌موقع همه‌چیز تغییر کرد.
هنر در لحظه زندگی‌کردن دعوتی است به این سفر که زندگی من را تغییر داد. این مسیر را با شما طی می‌کنم تا از فشار و پریشانیِ ناشی از تلاش برای اثبات خود به دیگران دور شوید و به خودِ اصلی‌تان بازگردید، به همان کسی که قبلاً بودید: بی‌نیاز از اثبات خود و کسب ارزش به هر قیمتی.»
مجموعه نوشته‌های این کتاب با سبک زندگی گرم و آسیب‌پذیر شانا، روی مهم‌ترین تحول زندگی او (و شاید هم شما) متمرکز است: پشت‌سرگذاشتن مشغله‌ها و زندگی سراسیمه‌ی مدرن و کشف مجدد کسی که باید باشید. هنر در لحظه زندگی‌کردن دستی است که شما را از فشار مداوم انجام سریع‌تر کارها، سخت‌گیری بیشتر و تولید بیشتر، و درعین‌حال حفظ تصویر تحلیل‌برنده‌ای از کمال، رها می‌کند.
شانا از آنچه باعث شد این سفر را آغاز کند، گزارشی صادقانه می‌دهد و برای درپیش‌گرفتنِ روشی کاملاً جدید برای زندگی، دید قانع‌کننده‌ای به ما می‌دهد: غرق‌شدن در لطف، استراحت، سکوت، سادگی، نیایش و ارتباط با افرادی که برایمان مهم‌تر از همه‌چیزند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی